دانلود و خرید کتاب رهایی در نور نورا حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهایی در نور اثر نورا حسینی

کتاب رهایی در نور

نویسنده:نورا حسینی
انتشارات:نشر بید
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رهایی در نور

کتاب رهایی در نور نوشتهٔ نورا حسینی است. نشر بید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. عنوان فرعی این اثر «هوئو پونو پونو» است. این کتاب دربارهٔ  راه‌های موفقیت و رسیدن به آرامش است.

درباره کتاب رهایی در نور

نورا حسینی در کتاب رهایی در نور؛ هوئو پونو پونو خواننده را با تکنیک‌ها و نمادهای رسیدن به موفقیت آشنا می‌کند و به شرح و توضیح آن‌ها می‌پردازد.

درمقدمهٔ کتاب آمده است که روش پنهان بومیان هاوایی در دستیابی به ثروت، سلامتی، آرامش و بسیاری امور دیگر، محدودیت صفر دربارهٔ بازگشت به حالت صفر (جایی که هیچ‌چیز وجود ندارد ولی همه‌چیز امکان پذیر هست) است. در حالت صفر هیچ فکر، کلمه، آرزو، خاطره، برنامه، باور یا چیز دیگری نیست؛ فقط هیچ. اگر خودِ اولین‌تان باشید (در وضعیت صفر قرار بگیرید) کسی نمی‌تواند چیز عالی، کامل، تمام‌عیار و درستی را از شما منع کند، اگر خودِ اولین‌تان باشید به‌طور خودکار کمال را در افکار، کلمات، رفتار و اعمال الوهیت تجربه خواهید کرد. ولی اگر به افکار مسمومتان اولویت بدهید، آنگاه عیب‌و‌نقص را به‌طور خودکار در قالب بیماری، سردرگمی، نفرت، افسردگی، پیش‌داوری و فقر تجربه خواهید کرد.

این مقدمه را دکتر «ایهالیاکالا هولن» نویسندهٔ کتاب «محدودیت صفر؛ هوئو پونو پونو» نوشته است.

خواندن کتاب رهایی در نور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب رهایی در نور

«فصل سوم: (مسئول این وضعیتم – پاکسازی)

با به عهده گرفتن این فرایند ذهنی می توانم پاکسازی ام را شروع کنم.

در این لحظه به نور الهی و شعور کیهانی وصل خواهم شد

(بخشش نیمی از آرامش من است)

(عشق تمام آرامش من است)

(پذیرش زندگی ام را به سمت آرامش تغییر می‌دهد)

این تکنیک روی کدام بخش از ما تاثیر می گذارد (بخش چسبندگی من)

منی که می چسبد اما گمان می‌کند به او چسبیده اند.

پذیرش اینکه مسئول تمام رفتارها، واکنش‌ها و عکس العمل ها خودت هستی، تو را رها خواهد کرد و این تجربهٔ شیرین را کاملا احساس خواهی کرد.

فرو رفتن در توقعات روزمره و شکستن در خویش چسبها را تولید می‌کند.

کوله باری از سنگ های سنگین که در هر رخداد و فاجعه ای آن را روی شانه هایت می گذاری و در تمام لحظات با خود همراه می کنی به تو فشار روحی و روانی وارد میکند و تعادلت را بر هم میزند، این مهم است که کوله پشتی سنگ هایت را روی زمین بگذاری و روش بی نظیر هوئوپونوپونو  را امتحان کنی:

متاسفم

عاشقتم

دوستت دارم

مرا ببخش

هیچ انسانی از بدو تولد کامل نیست چطور می‌توانیم از خود توقع داشته باشیم که بی عیب و نقص زندگی کنیم در جایی که پذیرش نقص هایمان را نداشته باشیم.

خواهی دید که این بخشی از دایرة المعارف ذهن و کلامت خواهد شد با لذتی وصف ناپذیر

به همین روشنی

به همین آسانی

به همین کوتاهی

با وجود راهکار های زیادی که امروزه در دسترس همه هست، صفحه های مجازی و کتاب‌ها و فایل های مختلف که می‌توان به عنوان راهی به سوی آرامش از آن ها استفاده کرد  می‌خواهم تاثیر به سزای این تکنیک را درک کنید.

در مراحل مختلف زندگی چالش‌های زیادی را از سر گذرانده ایم که هر کدامشان به نوعی قسمتی از وجود معنوی ما را تحت تاثیر خود قرار داده که گویی کدر و تاریک شده و این تاریکی از جایی تغذیه می‌شود که من و تو در خویشتنِ آسیب دیده مان فرو رفته باشیم، امروز که به پذیرش تمام زخم هایمان در رابطه با عمق فاجعه ها رسیده ایم می‌توان باور ها را تغییر داد و با وجود تمام سختی هایی که پیش رو داریم دوباره برخیزیم.

اولین قدم رها کردن قضاوتهای دردناکیست که بارها و بارها ما را در منجلاب تفکرات منفی و باورهای اشتباه گیر انداخته و منجر به درد های روانی شده است و این برگرفته از باورهای اشتباه ما نسبت به رفتارهای دیگران است، رفتارهایی که در زندگی ما هیچ نقشی ندارند ولی ما عادت کرده ایم که برای خودمان نقشی متصور شویم.

جمله تاکیدی

امروز آگاهانه می‌پذیرم تمام قضاوتهایم را به درگاه قضاوت الهی رها کنم، ذهن و بدن من قضاوتها را رها می‌کند.

بعد از اصلاح عادت قضاوت کردن ریسمان چسبنده توقع را قطع می کنیم، هر قضاوتی توقعی را پشت سر دارد و اکثر توقعات ما یک قسمت از کمبود تایید نشدن از طرف خودمان است که نشان میدهد بُعد ارزشمندمان حتی توسط خودمان هم دیده نشده است.

جمله تاکیدی

هرگز در هیچ لحظه ای متوقع نخواهم بود

زیرا من کامل، بی نقص و پذیرنده ام

ارزشمندی ام را تایید میکنم، زیرا نیاز به تاییدهای بیرونی ندارم

باور دارم وجود من ارزشمند و قابل احترام است

هر توقعی که خمیر مایه اش قضاوت باشد ترس به وجود می آورد، ترس از طرد شدگی، ترس از تایید نشدن، ترس از فرو رفتن و هر آنچه که تو را به زانو در آورده»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

حجم

۸۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان