دانلود و خرید کتاب چگونه می نویسم؛ ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه نگار معاصر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه می نویسم؛ ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه نگار معاصر اثر کاظم رهبر

کتاب چگونه می نویسم؛ ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه نگار معاصر

معرفی کتاب چگونه می نویسم؛ ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه نگار معاصر

کتاب چگونه می نویسم؛ ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه نگار معاصر نوشتهٔ کاظم رهبر است و انتشارات کتاب خورشید آن را منتشر کرده است.

درباره مجموعه چگونه می نویسم

مجموعه چگونه می نویسم در هفت جلد منتشر شده است با نام‌های ۱۰۰ روش از ۱۰۰ نویسنده معاصر، ۹ روش از ۹ داستان‌نویس معاصر، ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه‌نگار معاصر، ۷ روش از ۷ فیلم‌نامه‌نویس معاصر، ۹ روش از ۹ نمایش‌نامه‌نویس معاصر، ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر و ۱۲ روش از ۱۲ زندگی‌نامه‌نویس معاصر. این کتاب‌های جالب و در خور توجه و کاربردی مجموعه‌ای از مطالب برخاسته از تجربیات نویسندگان برجسته و تحقیقات مؤلف در حوزه‌های مختلف نوشتن را در اختیار مخاطب می‌گذارد و راه را برای نویسندگان تازه‌کار و کسانی که به نوشتن علاقه‌مندند برای حضور حرفه‌ای در عرصهٔ نویسندگی می‌گشاید.

درباره کتاب ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه نگار معاصر

«دکتر بهزادی، روزنامه‌نگار می‌گوید: یک موضوع انتخاب شده است. آن موضوع چیست؟ کم‌آبی. تمام یادداشت، از تیتر گرفته تا مقدمه، بدنه و نتیجه‏‌گیری، حول آن موضوع است. در یادداشت باید به یک موضوع بپردازیم. بعد شرحش را و پیشنهادمان را بدهیم. پرداختن به یک موضوع و به نتیجه‌رساندنش هنر است. عباس عبدی می‌گوید: یکی از مسائلی که در یادداشت‌‏نویسی خیلی اهمیت دارد، این است که، هرلحظه که می‌‏نویسید باید این قدرت را داشته باشید که خود را جای مخاطب قرار بدهید. آن ‌هم انواع مخاطب. هم مخاطبی که همفکر توست، هم آن کسی که مخالف است.»

یادداشت چه ویژگی‌‏هایی دارد؟ نویسندگان جوان و علاقه‌‏مندان چگونه یادداشت‏‏‌نویسی را آغاز کنند؟ به‏‌جز کتاب‏‌های آموزشی، یکی از منابع باارزش و یاری‏‌کننده، تجربیات یادداشت‏‌نویسانی است که سال‏‌ها در این حوزه کار کرده‌‏اند. در این کتاب ۱۴ روزنامه‏‌نگار باتجربه و نامی در مورد یادداشت‌‏نویسی، خبر، گزارش و مصاحبه سخن می‌‏گویند: مسعود بهنود، عباس عبدی، دکتر بهروز بهزادی، دکتر یونس شکرخواه، فرید قاسمی، مارک لندلر، دان رنلی و... .

خواندن کتاب ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه نگار معاصر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که رؤیای نویسنده‌شدن و روزنامه‌نگاری دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان