دانلود و خرید کتاب چگونه می نویسم؛ ۷ روش از ۷ سفرنامه نویس معاصر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه می نویسم؛ ۷ روش از ۷ سفرنامه نویس معاصر اثر کاظم رهبر

کتاب چگونه می نویسم؛ ۷ روش از ۷ سفرنامه نویس معاصر

معرفی کتاب چگونه می نویسم؛ ۷ روش از ۷ سفرنامه نویس معاصر

کتاب چگونه می نویسم؛ ۷ روش از ۷ سفرنامه نویس معاصر نوشتهٔ کاظم رهبر است و انتشارات کتاب خورشید آن را منتشر کرده است.

درباره مجموعه چگونه می نویسم

مجموعه چگونه می نویسم در هفت جلد منتشر شده است با نام‌های ۱۰۰ روش از ۱۰۰ نویسنده معاصر، ۹ روش از ۹ داستان‌نویس معاصر، ۱۴ روش از ۱۴ روزنامه‌نگار معاصر، ۷ روش از ۷ فیلم‌نامه‌نویس معاصر، ۹ روش از ۹ نمایش‌نامه‌نویس معاصر، ۱۷ روش از ۱۷ نویسنده خلاق معاصر و ۱۲ روش از ۱۲ زندگی‌نامه‌نویس معاصر. این کتاب‌های جالب و در خور توجه و کاربردی مجموعه‌ای از مطالب برخاسته از تجربیات نویسندگان برجسته و تحقیقات مؤلف در حوزه‌های مختلف نوشتن را در اختیار مخاطب می‌گذارد و راه را برای نویسندگان تازه‌کار و کسانی که به نوشتن علاقه‌مندند برای حضور حرفه‌ای در عرصهٔ نویسندگی می‌گشاید.

درباره کتاب ۷ روش از ۷ سفرنامه نویس معاصر

«عیسی امیدوار، سفرنامه‌نویس معروف می‌گوید: یک سفرنامهٔ خوب باید مستند باشد. نکتهٔ بعدی بحث پرورش آن است که برمی‌گردد به هنرهای نگارشی نویسنده که آنها را به‌مرور‌ زمان فرا گرفته است. دکتر محمود زندمقدم، سفرنامه‌نویس می‌گوید: شیوهٔ کارم به این شکل بود که یادداشت برمی‌داشتم. بعد در یک فرصتی که پیش می‌آمد، می‌نشستم و تنظیمشان می‌کردم. گاه پیش می‌آمد که هفت دفعه این کار را تکرار می‌کردم. منصور ضابطیان هم می‌گوید: سفرنامه‌هایم را در سفر نمی‌نویسم. حتی بلافاصله بعد از سفر هم نمی‌نویسم. معمولاً با یک فاصلهٔ چهار تا شش‌ماهه، بعد از سفرم شروع می‌کنم به نوشتن.»

سفرنامه چه ویژگی‌هایی دارد؟ نویسندگان جوان و علاقه‌مندان چگونه سفرنامه‌نویسی را آغاز کنند؟ به‌جز کتاب‌های آموزشی، یکی از منابع با ارزش و یاری‌کننده، تجربیات سفرنامه‌نویسانی است که سال‌ها در این حوزه کار کرده‌اند. در این کتاب ۷ سفرنامه‌نویس باتجربه و نامی در مورد سفرنامه‌نویسی، طراحی و ساختار آن سخن می‌گویند: عیسی امیدوار، دکتر محمود زندمقدم، منصور ضابطیان، رضا امیرخانی، مهدی حجوانی، دیوید فارلی و دان جورج.

خواندن کتاب ۷ روش از ۷ سفرنامه نویس معاصر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که رؤیای نویسنده‌شدن و سفرنامه‌نویسی دارند پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

banooye mehr
۱۴۰۲/۰۶/۰۱

خواهش می‌کنم این کتاب و سفرنامه های استاد ظابطیان را در طاقچه بی نهایت بگذارید.

shkf ataei
۱۴۰۲/۱۲/۰۴

کتاب مصاحبه با هفت سفرنامه نویس هست ...دو مصاحبه آخر بسیار مفید الهام بخش بود خصوصاً کتاب ها و نویسندگانی که معرفی کردند.... مصاحبه با آقای امیدوار جالب بود. ولی بقیه قسمت ها هیچ حرف مفیدی برای مخاطب نداشت....مثلا رضا امیرخانی ،

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان