دانلود و خرید کتاب عفاف و حجاب، چرا؟ سیدجعفر حق شناس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عفاف و حجاب، چرا؟

کتاب عفاف و حجاب، چرا؟ نوشتۀ سیدجعفر حق شناس است. این کتاب را انتشارات پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) منتشر کرده است.

درباره کتاب عفاف و حجاب، چرا؟

پرسش‌های مطرح شده در کتاب عفاف و حجاب، چرا؟ همان سؤالاتی است که از سوی مخاطبان مطرح شده‌اند. البته گاه اندکی ویرایش و بازسازی در آن‌ها صورت‌گرفته است. در ارائۀ پاسخ‌ها ضمن توجه به‌اختصار و روانی کوشش شده است پاسخ‌ها مستدل و مستند بوده و تفکر اسلامی محور اساسی پاسخ‌ها باشد؛ هرچند که تکیه بر دانش‌های عقلی و تجربی بشر نیز موردتوجه بوده است.

اعتقاد ما بر این است که در پاسخ به سؤالات دینی باید صریح، شفاف و شجاعانه پاسخ‌های صحیح را با زبانی ساده اما با منطقی محکم و مستدل در اختیار مخاطبان گذاشت. از مجمل گویی قلم‌فرسایی و عبارت‌های شعارگونه خودداری کرد.

درست است که نوشتن و سخن‌گفتن با زبان احساس معمولاً به‌سرعت در مخاطب اثر می‌گذارد؛ اما به اعتقاد ما بیان محکم، منطقی و مبتنی بر آموزه‌های دینی بسیار ماندگار و تأثیرگذار است و روح و اندیشه مخاطب را به ساحل آرامش رسانده او را سیراب می‌سازد.

خواندن کتاب عفاف و حجاب، چرا؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های دینی و مذهبی می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند.

بخشی از کتاب عفاف و حجاب، چرا؟

«نسخه سعادت

برای دستیابی به بهترین روش و شیوۀ زندگی در این دنیا که نتیجۀ آن آبادسازی حیات اخروی است باید به چه کسی و چه منبعی مراجعه کنیم؟ چگونه نسخۀ سعادت و خوشبختی را به دست آوریم؟

هرچند انسان با داشتن عقل و فطرت پاک می‌تواند بسیاری از بدی‌ها و خوبی‌ها را شناخته و حق را از باطل باز شناسد و راه پاک زیستن را تا حدودی بشناسد؛ اما ازآنجاکه توانایی‌های انسان محدود است و قدرت شناخت همۀ ابعاد وجود خود به‌ویژه نفس و روح خویش را به‌طور کامل ندارد و از سوی دیگر دانش او دربارۀ جهان هستی و روابط انسان‌ها با یکدیگر نیز محدود است و از همه مهم‌تر با حواس ظاهری خویش نمی‌تواند آثار اخروی اعمال خویش را بشناسد، همۀ این امور سبب می‌شوند نتواند برنامۀ جامع هدایت خویش را طراحی نماید و اینجاست که باید از کسی کمک بگیرد که انسان و جهان را به وجود آورده است.

همان‌گونه که فقط سازند، یک ماشین می‌تواند بهترین برنامۀ حرکت نگهداری و استفاده صحیح از آن ماشین را ارائه کند خداوند متعال نیز تنها مرجعی است که می‌تواند بهترین برنامۀ هدایت انسان را برای او طراحی کند. جامع‌ترین و آخرین برنامۀ هدایت بشر را پیامبر اسلام و در قالب معارف و احکام اسلامی ارائه کرده که امروز در اختیار جهانیان است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۹۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان