دانلود و خرید کتاب متاورس سلمان باقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب متاورس اثر سلمان باقری

کتاب متاورس

نویسنده:سلمان باقری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب متاورس

کتاب متاورس نوشتهٔ سلمان باقری است. این کتاب در انتشارات مؤسسه آموزشی تالیفی ارشدان منتشر شده است. نویسنده در این کتاب متاورس را رنسانس عصر دیجیتال معرفی کرده است. 

درباره کتاب متاورس 

متاورس تکرار بُعدی اینترنت است. متاورس تکامل اینترنت، یک بانک بزرگ دیجیتال جدید و ایجاد یک جهان دیجیتال جدید است. نویسنده معتقد است متاورس در ۱۰ سال آینده بخشی از زندگی روزمرهٔ ما خواهد شد و قرار است نحوهٔ کار، بازی و یادگیری ما را تغییر دهد.  این کتاب به شما آموزش گفته است که چرا و چگونه باید خود را برای یک رنسانس دیجیتال جدید آماده کنید. این کتاب قصد دارد تا نحوهٔ درک متاورس را بررسی کند.

خواندن کتاب متاورس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی و کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب متاورس

«آیا انسان‌ها با استفاده از آواتارهای مجازی و در یک جهان مجازی، می‌توانند همانند یک انسان واقعی باشند؟ آموزش نیز می‌تواند جذاب باشد. تصور کنید که آن عینک هوشمند را به چشم می زنید و می‌توانید درون بدن انسان قرار بگیرید و قلب انسان را لمس کنید و ببینید که چگونه اندام‌ها با هم تعامل دارند. شما می توانید در فضای بیرونی باشید و اتم‌ها را بکشید و جهان را گسترش دهید. شگفت انگیز خواهد بود! ما در حال حاضر در وب ۲.۰ هستیم. ما در حال شروع مرحله به مرحله وب ۳ هستیم که شامل لایه بندی فناوری های فراگیر مانند واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، فناوری های بلاک چین مانند ارزهای دیجیتال و توکن های غیر قابل تعویض(NFT) است .NFT ها دنیا را به دام انداخته اند و یکی از بخش هایی هستند که سریع ترین رشد را در صنعت کریپتوکارنسی دارند. این کتاب شما را همچون آلیس در سرزمین عجایب، وارد سوراخ لانه یک خرگوش می کند، اما این سوراخ نه به سرزمینی با گربه های سخنگو، بلکه می تواند شما را وارد این جهان تازه کند و به متاورس ختم می شود!

متاورس در ابتدای راه خودش قرار دارد و هر روزی که میگذرد به کاربردهای متاورس افزوده می شود همچنین متاورس بسیاری از محدودیت های کسب و کار های امروزی را از بین می برد و باعث ایجاد شغل های جدید می شود.

متاورس صنعت آموزش را به طور کلی تغییر می دهد و آموزش دیدن را خیلی جذاب تر می‌کند.

مثلا: فکر کنید درباره تاریخ زمان قاجاریه بخواهید مطالعه داشته باشید و بعدا بتوانید کاملا در آن فضا قرار بگیرید و حسش کنید. یا می توانیم رویدادهایی مثل برگزاری کنسرت با حضور چندین میلیون نفر بدون محدودیت زمانی و مکانی برگزار کنیم. در بخش هایی مثل سفر و گردشگری ، پزشکی، صنعت مد، خرید آنلاین و غیره کاربردهای فراوانی دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان