دانلود و خرید کتاب یادداشت هایی از روانشناسی رحیم منشادیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادداشت هایی از روانشناسی اثر رحیم منشادیان

کتاب یادداشت هایی از روانشناسی

معرفی کتاب یادداشت هایی از روانشناسی

کتاب یادداشت هایی از روانشناسی نوشتهٔ رحیم منشادیان در انتشارات ارشدان منتشر شده است. نویسنده در این کتاب تلاش می‌کند به خواننده یاد دهد چگونه موفقیت معنوی و شادکامی را در ابعاد مختلف زندگی خود به‌دست آورد.

درباره کتاب یادداشت هایی از روانشناسی

نویسنده در مقدمهٔ کتاب یادداشت هایی از روانشناسی شرح می‌دهد با نگاه به زندگی بزرگان جهان می‌فهمیم که موفقیت و رسیدن به آرزوها و چیزهایی که در زندگی می‌خواهیم، مرهون تلاش، پشتکار، ایمان، انضباط و صبر و پایداری است و همچنین نگاه‌کردن به شکست‌ها و سرخوردگی‌های زندگی راهنمایی ارزشمند است.

این کتاب به شما یاد می‌دهد که هرکس قدر پیروزی را نداند به شکست می‌رسد. کلید موفقیت این است که راه‌های بیشتری را به روی خود باز کنیم تا به موفقیت برسیم.

خواندن کتاب یادداشت هایی از روانشناسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی شاد و موفقی داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب یادداشت هایی از روانشناسی

«پذیرش

این مرحله یک نقطه عطف در زندگی شماست، شما درمی یابید که می توانید در زندگی دور اندیش باشید. یعنی پیش از آن که شرایط بدل به یک منبع رویارویی بحران گردند. شما باید زودتر دست به عمل بزنید. کنترل شرایط به گونه‌ای که مسبب وقوع چیزی شویم، به جای آن که منتظر بمانیم تا کفایت لازم را کسب کرده‌اید و هم اکنون می خواهید توانایی های خود را در اموری شایسته و بایسته مصروف بدارید. چنان چه شغل، رابطه، سلامتی مناسب حال شما نیست، پیامد مطلوب خود را تعریف کرده و مبتنی بر آن شرایط تغییر دهید. در این مرحله افراد کسب و کار جدیدی را آغاز می کنند.

یادگیری انسان

بنا به روان‌شناسی خبرپردازی، یادگیری به جریان دریافت محرک های محیطی به وسیله گیرنده های حسی، گذر این محرک ها از حافظه کوتاه مدت و حسی، معنی دار شدن و نهایتا قرار گرفتن در حافظه بلند مدت است. تدابیری که توسط روان شناسان ابداع شده و با نام روش ها و یا مهارت های یادگیری یا راهبردها یا استراتژی های شناختی و فراشناختی نام گذاری شده اند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۲۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

حجم

۷۲۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان