دانلود و خرید کتاب آموزش داده‌کاوی با Rapid Miner محمد بهار لوئی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش داده‌کاوی با Rapid Miner اثر محمد بهار لوئی

کتاب آموزش داده‌کاوی با Rapid Miner

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش داده‌کاوی با Rapid Miner

کتاب آموزش داده‌کاوی با Rapid Miner نوشتهٔ محمد بهار لوئی است. موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آموزش داده‌کاوی با Rapid Miner

کتاب آموزش داده‌کاوی با Rapid Miner در ۵ فصل نوشته شده است. این کتاب با هدف آموزش موضوع داده‌کاوی به‌کمک نرم‌افزار به‌صورت کاملاً ساده و قابل‌درک نوشته شده است.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی - مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب آموزش داده‌کاوی با Rapid Miner را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که حداقل دانش در زمینهٔ علوم تحلیل داده دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب آموزش داده‌کاوی با Rapid Miner

«با افزایش تعداد داده‌ها و اطلاعات در دسترس، دو جنبه افزایش ابهام به عنوان یک تهدید و امکان کسب دانش به عنوان یک فرصت، پیش روی مدیران سازمانی، پژوهشگران و کلیه افرادی که با اطلاعات در ارتباط هستند قرار گرفته است. ابهام به وجود آمده ناشی از بالا رفتن تعداد و تنوع داده‌ها و در نتیجه ناتوانی بسیاری از افراد در استخراج اطلاعات و دانش مورد نیاز به صورت صحیح و کاربردی می باشد. در حقیقت، وجود حجم مشخص و محدودی از داده ها باعث می شود که حالت عدم اطمینان به حالت اطمینان تبدیل می شود. اما، افزایش تعداد داده می تواند حالت عدم اطمینان را تبدیل به ابهام کند. زیرا تعداد گزینه های پیش روی به شدت بالا رفته و به دنبال آن فرصتهای از دست رفته برای یک تصمیم افزایش پیدا می کند. همچنین، انتخاب مسیر درست و یا کسب نتیجه مورد انتظار از داده های موجود به سادگی امکانپذیر نمی باشد و در نتیجه این موضوع، رخداد شرایط ابهام برای امر تصمیم گیری قطعی به نظر می رسد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۸ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان