دانلود و خرید کتاب کار عمیق کال نیوپورت ترجمه حمیده الهی نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کار عمیق اثر کال نیوپورت

کتاب کار عمیق

معرفی کتاب کار عمیق

کتاب کار عمیق نوشتهٔ کال نیوپورت و ترجمهٔ حمیده الهی نیا است. انتشارات آوای منجی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی قوانینی برای موفقیت در این جهان پرآشوب است.

درباره کتاب کار عمیق

کتاب کار عمیق را نویسندهٔ کتاب «آنقدر خوب باشید که نتوانند شما را نادیده بگیرند» نوشته است. کال نیوپورت در کتاب کار عمیق، ابتدا مفهوم کار عمیق را توضیح داده و سپس قوانین مربوط به آن را شرح داده است. کار عمیق عبارت است از فعالیت‌هایی حرفه‌ای که با تمرکز کامل و بدون حواس‌پرتی انجام شوند و قابلیت‌های شناختی ما را به بالاترین حد برسانند. نویسنده گفته که این تلاش‌ها ارزش جدیدی برای ما خلق می‌کنند و مهارت‌هایمان را افزایش می‌دهند. او برای تشریح این مفهوم از دانش روان‌شناس مشهور «کارل یونگ» نیز استفاده کرده اما تأکید می‌کند که اصطلاح «کار عمیق» را خودش اختراع کرده است.

خواندن کتاب کار عمیق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب کار عمیق

«کار عمیق مختص شخصیت‌های تاریخی یا تکنولوژی گریز نیست. بیل گیتس ، مدیر عامل مایکروسافت ، دو بار در سال برنامه‌ی "هفته‌ی تفکر" داشت و در کلبه‌ای نزدیک دریاچه به خواندن و تفکر روی می‌آورد.»

معرفی نویسنده
عکس کال نیوپورت
کال نیوپورت

کال نیوپورت یک استاد جوان در دانشگاه «جورج‌تاون» آمریکا است که درباره‌ی چیزهای جالبی مثل تکنولوژی‌های دیجیتال و فرهنگ‌ها تحقیقات زیادی کرده. حتی اگر نیوپورت را نشناسیم، حتما با کتاب‌های پرفروش، محبوب و جدیدش چشم در چشم شده‌ایم. هر چه باشد کال نویسنده‌ی کتاب‌های کار عمیق، مینیمالیسم دیجیتال و آنقدر عالی و فوق‌العاده باش تا نتوانند تو را نادیده بگیرند است!

نظرات کاربران

hamideh
۱۴۰۲/۰۹/۲۶

کتابی بسیار عالی برای افرادی که کارهای فکری دارند مثل دانشجویان استادان مهندسان مترجمان برنامه نویسان و ...

کاربر ۵۶۷۸۵۰۹
۱۴۰۱/۱۰/۱۴

کاریست ماهرانه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۱۲,۵۰۰
۵۰%
تومان