دانلود و خرید کتاب کتاب جامع BBA حسین علیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب جامع BBA اثر حسین علیان

کتاب کتاب جامع BBA

امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کتاب جامع BBA

کتاب جامع BBA نوشتۀ حسین علیان و علی کلاهدوز است. این کتاب را انتشارات فرنام منتشر کرده است.

درباره کتاب جامع BBA

نویسندگان در کتاب جامع BBA تلاش کرده‌اند تا مطالب بر مبنای مدیریت مدرن در قرن ۲۱ طراحی و تدوین شوند؛ بنابراین در این کتاب با موضوعات گسترده‌ای مواجه خواهیم شد. در همین راستا سعی شده تا به مطالب مربوط به تاریخچه‌ها که دیگر اعتبار و ارزش علمی سابق خود را ندارند صرفاً در حد اشاره و بعضاً برای نقد پرداخته شود. بعضی‌اوقات به برخی عناوین اشاره‌های کوتاهی شده تا دریچه‌ای باشد به دنیای بی‌پایان آن‌ها. در پایان هر فصل و در حین یادگیری، تمرین‌هایی فردی یا گروهیْ متناسب با موضوع قرار داده شده‌اند. توجه و دقت کافی در حین انجام تمرین و همچنین تحلیل نتایج آن‌ها می‌تواند به عملی‌شدن آموزش‌ها و تثبیت آن‌ها در ذهن کمک کند.

خواندن کتاب جامع BBA را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران تمام مجموعه‌ها اعم از مدیران مراکز بازرگانی صنعتی، دولتی، بیمه، مراکز آموزشی مانند مدارس و دانشگاه‌ها مدیران بیمارستان‌ها و پزشک‌ها، مهندسان، کارآفرینان و کارفرمایان و تمام افرادی که علاقه‌مند به یادگیری مفاهیم مدیریتی هستند، می‌توانند از مطالب این کتاب بهره برده و به‌اقتضای محیط کسب‌وکار خود از آن استفاده کنند.

بخشی از کتاب جامع BBA

«مدیریت، کلمه‌ای با بار معنایی سنگین که بارهاوبارها آن را شنیده‌ایم. در واقع هر انسانی، در هر موقعیتی که باشد با مفهوم مدیریت درگیر خواهد بود. لزومی ندارد که این مدیریت لزوماً یک جایگاه رفیع سازمانی باشد. مدیریت احساسات و هیجانات، مدیریت خرج و برج مدیریت تشکیل زندگی و نظم و هماهنگی فعالیت‌های درون و بیرون خانه و مواردی ازاین‌دست از جمله مدیریت‌هایی هستند که برای تمام افراد معنا پیدا می‌کنند. مدیریت خانه برای بانوان خانه‌دار اصولی دارد که با مدیریت یک خط تولید برای یک مهندس ناظر شباهت دارد. در واقع ازآنجایی‌که مدیریت به معنای اداره‌کردن است و انسان نیز در تمام طول عمر خود مشغول اداره زندگی خود است می‌توان گفت مدیریت توانایی و مهارتی است که در تمام زندگی نه‌تنها بسیار مفید بلکه حیاتی و ضروری است. به همین دلیل افراد باید اولاً از اهمیت و نقش این مهارت در زندگی خودآگاه باشند و ثانیاً با یادگیری آن بتوانند زندگی بهتری داشته باشند. البته هدف از بیان اصول مدیریت در این، کتاب اصول مدیریت برای کسب‌وکار است؛ اما مبانی و مفاهیم به‌کاررفته در آن، قابلیت استفاده در تمام شرایطی که نیاز به مدیریت دارند قابل‌استفاده است.

مدیریت عمومی در واقع اشاره به جنبه‌های عام مدیریت دارد یا در اصطلاح به بخش مدیریتی فعالیت‌ها ارجاع می‌دهد برای مثال فعالیت‌های یک مدیر بازاریابی به دو تخصص در حوزه مدیریت و بازاریابی نیاز دارد همان‌طور که یک مدیر مالی یا یک مدیر منابع انسانی باید بر جنبه‌های تخصصی کارهای خود مالی و منابع انسانی مسلط باشد بخش مدیریتی این فعالیت‌ها را می‌توان در قالب اصول مدیریت عمومی مشخص کرد در واقع می‌توان گفت مدیریت عمومی چارچوب کلی فعالیت‌های مدیریتی است که جزئیات و ماهیت آنها با تخصص آن بخش تعریف می. شود؛ مثلاً اگر بیان می‌شود که مهم‌ترین وظیفه مدیر تصمیم‌گیری است، این موضوع برای مدیر منابع انسانی و مدیر تولید ثابت است، اما حوزه تصمیم‌گیری اختیارات و وظایف و اطلاعات موردنیاز برای تصمیم‌گیری در بخش‌های مختلف مسلماً تفاوت دارد البته همان‌طور که گفته شد، مطالب مدیریتی گستردگی بسیار بالایی دارند و مدیریت عمومی نیز صرفاً محدود به مدیریت فعالیت‌های اقتصادی، نیست هنگامی که با اصول پایه و مبانی مدیریت آشنا شوید خواهید دید که تقریباً در تمام مواردی که مفهوم مدیریت به کار برده می‌شود، اصول مشترکی در جریان است که به کار گرفته شده و مفهوم پیدا می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۲۷,۵۰۰
۵۰%
تومان