دانلود و خرید کتاب مونته سوری برای نوپایان سیمون دیویس ترجمه حسنا حسینی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مونته سوری برای نوپایان اثر سیمون دیویس

کتاب مونته سوری برای نوپایان

معرفی کتاب مونته سوری برای نوپایان

کتاب الکترونیکی «مونته سوری برای نوپایان» نوشتهٔ سیمون دیویس با ترجمهٔ حسنا حسینی فر در انتشارات راوشید چاپ شده است. این کتاب راهنمای والدین برای پرورش افراد مسئولیت‌پذیر و کنجکاو است.

درباره کتاب مونته سوری برای نوپایان

کتاب مونته سوری برای نوپایان به ریزترین مسائل و چالش‌هایی که والدین با کودکان دارند پرداخته شده و برای هرکدام راه‌حلی ارائه شده است. با بهره‌گیری از اصول پیشنهادی دکتر ماریا مونته‌سوری که آموزگاری در مدرسه‌های اختصاصی بوده، نویسندهٔ کتاب حاضر سیمونه دیویس نشان می‌دهد که چگونه زندگی خانوادگی را هم برای کودکان و هم برای والدین به زمانی پربازده برای یادگیری، پرسشگری، کنجکاوی، احترام متقابل و کاوش برسانید.

با تکیه بر صدها توصیۀ کاربردی برای هر جنبه‌ای از زندگی همراه با بچه‌های نوپا، در اینجا با پنج اصل بنیادی برای سیراب‌کردن حس کنجکاوی طبیعی کودکان آشنا خواهید شد. نویسنده از موضوعاتی مانند «اعتماد به کودک» شروع می‌کند و فصل‌به‌فصل به «پرورش احساس شگفتی»، «شیوه‌های گام‌به‌گام برای نهادینه‌سازی روال‌های روزانه به‌راحتی مانند مسواک‌زدن، دستشویی‌رفتن، برخورد با خواهروبرادر و کنار‌گذاشتن پستانک» می‌پردازیم.

در کتاب مونته‌سوری برای نوپایان بازی‌های هدفمندی معرفی شده که می‌توانید با وسایل موجود در خانه آن‌ها را انجام دهید و همچنین بازی‌هایی مناسب با سن کودکان که نحوهٔ انجام درست آن‌ها کامل توضیح داده شده و تأکید شده که در بازی‌ آن‌ها دخالت نکنید و صرفاً مشاهده‌شان کنید. غیر از زمان بازی‌کردن، در طول روز نیز تعامل زیادی با فرزندتان دارید. از غذاخوردن و لباس‌پوشیدن تا دستشویی‌رفتن و خوابیدن. فقط کافی‌ است نگاهی به فهرست کتاب بیندازید تا ببینید دربارهٔ چه موضوعاتی صحبت شده که در طول روز بارها با آن مواجه می‌شوید و احتمالاً نمی‌دانید کار درست چیست. 

کتاب مونته سوری برای نوپایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به والدین، مربیان مهدهای کودک و مشاوران کودک پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

ftm
۱۴۰۱/۰۹/۰۹

لطفا در طاقچه بی نهایت قرار دهید

Roya
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

فوق العاده کاربردی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
۳۰,۵۰۰
۵۰%
تومان