دانلود و خرید کتاب اقتصاد پول و بانکداری پرویز داودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد پول و بانکداری اثر پرویز داودی

کتاب اقتصاد پول و بانکداری

معرفی کتاب اقتصاد پول و بانکداری

چاپ دوم کتاب اقتصاد پول و بانکداری نوشتهٔ پرویز داودی و حسین صمصامی است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اقتصاد پول و بانکداری

کتاب اقتصاد پول و بانکداری در ۴ بخش و ۱۰ فصل نوشته شده است. این کتاب حاصل سال‌ها تدریس «تئوری‌های اقتصاد پول و بانک‌داری» در سطح‌های مختلف کارشناسی و کارشناسی‌ارشد است. نویسنده‌ها کوشیده‌اند تا در این کتابِ درسی، تئوری‌های پولی را به‌صورتی منسجم و با زبانی ساده به دانشجوها ارائه دهند. این کتاب هم نظریه‌های پولی را مطرح کرده و هم رویکردی به مسائل پولی و بانکیِ ایران داشته است.

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب اقتصاد پول و بانکداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجوهای رشتهٔ علوم اقتصادی و رشته‌های مرتبط دیگر پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۵ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۴۵ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان