دانلود و خرید کتاب شیرین اما تلخ سیدمحمدهاشم ساداتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شیرین اما تلخ اثر سیدمحمدهاشم ساداتی

کتاب شیرین اما تلخ

انتشارات:انتشارات معین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شیرین اما تلخ

کتاب شیرین اما تلخ نوشتهٔ دکتر سیدمحمدهاشم ساداتی که در انتشارات معین به چاپ رسیده است نکات مهم و ارزشمندی دربارهٔ قند و شکر و بیماری‌های ناشی از مصرف بی‌رویهٔ این مادهٔ خوشمزه اما خطرناک دارد.

 دربارهٔ کتاب شیرین اما تلخ

دکتر سیدمحمدهاشم ساداتی در این کتاب با استدلال‌های علمی و معتبر قصد دارد ثابت کند آنچه مردم را دچار بیماری‌های خطرناک قلبی‌ و عروقی مانند سکته و آنفارکتوس می‌کند، مصرف چربی‌ها به ویژه چربی‌های حیوانی نیست؛ بلکه خوردن مواد نشاسته‌ای و قند و شکر است که باعث بروز چاقی، دیابت و بیماری‌های قلبی و عروقی می‌شود. او این کتاب را تألیف کرده تا علت یا علل واقعی ایجاد، فراوانی و شدت بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت، عارضهٔ پرفشاری خون، چاقی، بیماری‌های کلیوی و بسیاری دیگر از امراض دنیای جدید را مطرح کند که همانا مصرف قند و شکر و شیرینی و مواد نشاسته‌ای است.

کتاب شیرین اما تلخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه سلامت و پزشکی را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب شیرین اما تلخ

«هرگز فراموش نمی‌کنم که ۷۰ سال پیش قند و شکر در ایران غذای اشراف و ثروتمندان بود و مردم عادی توانایی خرید و مصرف آن را نداشتند. دولت مرکزی گهگاهی کوپن صادر می‌کرد تا مردم قند و شکر را با قیمت ناچیزی خریداری کنند. نقل و نبات بهترین جایزه‌ی کودکان به شمار می‌رفت که به ندرت در دسترسشان قرار می‌گرفت. مصرف قند در زمان‌ قدیم تنها در انحصار پادشاهان، ثروتمندان، تجار و مقامات عالی کشور بود. در دوران باستان تنها غذای شیرین، عسل بود که اگر مردم حریف زنبور عسل می‌شدند ممکن بود مقدار ناچیزی از آن را مصرف کنند؛ بنابراین می‌توان گفت که بدن انسان ده‌ها‌ هزار و بلکه میلیون‌ها سال با قند و شکر و غذاهای شیرین و حتی غذاهای نشاسته‌ای مانند غللات و ذرت روبه‌رو نشده بود و نمی‌دانست چگونه آنها را تجزیه‌وتحلیل و به انرژی تبدیل کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۷ صفحه

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۴۷ صفحه

قیمت:
۱۲۲,۰۰۰
تومان