دانلود و خرید کتاب آیا چربی و کلسترول برای شما مفید است؟ یوفه راونسکو ترجمه سیدمحمدهاشم ساداتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آیا چربی و کلسترول برای شما مفید است؟ اثر یوفه راونسکو

کتاب آیا چربی و کلسترول برای شما مفید است؟

انتشارات:انتشارات معین
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آیا چربی و کلسترول برای شما مفید است؟

کتاب آیا چربی و کلسترول برای شما مفید است؟ نوشتهٔ یوفه راونسکو و ترجمهٔ سیدمحمدهاشم ساداتی است. انتشارات معین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب در سال ۲۰۰۹ میلادی نوشته و در سال ۱۳۹۲ در ایران منتشر شده است.

درباره کتاب آیا چربی و کلسترول برای شما مفید است؟

کتاب آیا چربی و کلسترول برای شما مفید است؟ برای کسب اطلاعات عمومی است. نویسنده در ابتدای اثر تأکید کرده است که این کتاب نباید به‌عنوان دستورهای پزشکی و برای بیماری‌های خودمان مورداستفاده قرار گیرد؛ چراکه برای انجام هر گونه درمان باید به پزشک معالج خودمان مراجعه و با او گفت‌وگو کنیم. این کتاب کوشیده است به عوامل بروز بیماری قلبی در انسان پرداخته و آن‌ها را شناسایی کند.

خواندن کتاب آیا چربی و کلسترول برای شما مفید است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علم پزشکی و به پزشک‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره یوفه راونسکو

یوفه راونسکو در سال ۱۹۳۴ میلادی در کپنهاگ در دانمارک به دنیا آمد. او پژوهشگر مستقل، استادیار سابق و پزشک در کشورهای دانمارک و سوئد است. یوفه راونسکو در سال‌های اخیر، به‌دلیل پرسش از اجماع علمی درمورد فرضیهٔ چربی شناخته شده است. او در سال ۱۹۶۱ دکترای پزشکی خود را از دانشگاه کپنهاگ دریافت کرد. طی ۷ سال بعد، در بخش‌های مختلف جراحی، جراحی‌شناسی، اعصاب، اطفال و پزشکی در دانمارک و سوئد کار کرد؛ سپس مطالعات علمی را در بخش‌های نفرولوژی و شیمی بالینی در بیمارستان دانشگاه لوند در لوند در سوئد آغاز کرد.

بخشی از کتاب آیا چربی و کلسترول برای شما مفید است؟

«در اوائل قرن بیستم، مصرف کره و گوشت در آمریکا زیادتر بود اما بیماری های قلبی در آن زمان مشاهده نمی شد یا بسیار نادر بود. برعکس در طول سالیان اخیر مصرف چربی های حیوانی، کره، گوشت و تخم مرغ به علت تبلیغات پی درپی به شدت کاهش و مصرف روغن های گیاهی ۴۰۰ درصد افزایش یافته است. اما با کمال تعجب بین سال های ۱۹۶۰ـ۱۹۳۰ امراض قلبی و عروقی در آمریکا و انگلستان ۱۰ برابر افزایش یافته بود. بدون شک مردم آن دو کشور ۱۰ برابر بیشتر از غذاهای حیوانی استفاده نکرده و کلسترول خون شان هم ۱۰ برابر افزایش نیافته بود. باید یادآوری شود که کلسترول خون مردم آمریکا در اوایل قرن بیستم پایین نبود و یا با داروها پایین آورده نشده بود که بتوان اذعان داشت امراض قلبی در پی این تدابیر، نایاب و کمیاب بوده است. اکنون مردم آن کشور از چربی های حیوانی و تخم مرغ و گوشت قرمز پرهیز کرده سعی فراوان می کنند تا سطح کلسترول خون شان را پایین بیاورند. در ضمن ۱۵ درصد کل جمعیت بالای ۲۰ سال داروهای ضد کلسترول و تری گلیسرید مصرف می کنند تا کلسترول خون شان را پایین بیاورند که به طور متوسط به ۱۹۶ میلی گرم در هر ۱۰۰ میلی مترمکعب رسیده است اما متأسفانه شیوع این بیماری ها نه تنها کاهش نیافته بلکه سیر صعودی نیز پیدا کرده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۹۶,۰۰۰
۴۸,۰۰۰
۵۰%
تومان