دانلود و خرید کتاب تار و پود محبوبه آزادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تار و پود اثر محبوبه آزادی

کتاب تار و پود

ویراستار:رسول امیری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تار و پود

کتاب تار و پود نوشتهٔ محبوبه آزادی است. انتشارات فرنام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر شما را با الیاف و بافتن آشنا می‌کند.

درباره کتاب تار و پود

کتاب تار و پود در فصل اول از الیاف نساجی سخن گفته و در ادامه شما را با تاریخچهٔ بافت، تاریخچهٔ قلاب‌بافی، انواع الیاف مانند الیاف خز، موهر، آلپاک، کشمیر، لاما و... و بافت پارچهٔ غیربافتنی آشنا می‌کند. نویسندهٔ این کتاب محبوبه آزادی است. او ساکن روستای سده از بخش فورگ داراب و توابع استان فارس است که مراحل کارشناسی طراحی دوخت از دانشگاه فاطمیه در بندر عباس را گذرانده و در مقطع کارشناسی‌ارشد در رشتهٔ طراحی پارچه و لباس تحصیل کرده است.

خواندن کتاب تار و پود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران هنر و حرفهٔ بافتن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تار و پود

«وقتی مشاهده می‌شود که در روستایی دور افتاده و بن‌بست و به دور از امکانات، زنانی یافت می‌شوند که فرهنگ تحقیق و چاپ و نشر را در کنار دغدغه‌های مهم زندگی قرار می‌دهند، حال‌مان خوب می‌شود و امید به فردایی بهتر، ذهن و اندیشه را فرا می‌گیرد.

خوشبختانه مدتی ست که در بخش فورگ داراب علاوه بر کودکان و نوجوانان، خانواده‌های خوش‌فکر هم، پا به میدان و دست به قلم شده‌اند و جرأت و جسارت‌شان، قابل ستایش است.

کتاب تار و پود یکی از این دست حرکت‌های بزرگ فرهنگی است که با تلاش و تحقیق بانوی فرهیخته خانم محبوبه آزادی تألیف شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

حجم

۷۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان