دانلود و خرید کتاب شنود در حقوق کیفری ایران امین اسکندرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شنود در حقوق کیفری ایران اثر امین اسکندرپور

کتاب شنود در حقوق کیفری ایران

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شنود در حقوق کیفری ایران

کتاب شنود در حقوق کیفری ایران نوشتهٔ امین اسکندرپور و ابوذر اسکندرپور است. انتشارات فرنام این کتاب پژوهشی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شنود در حقوق کیفری ایران

مطابق با آنچه در فرهنگ لغت دهخدا آمده، «شنود» مصدرِ مرخمِ شنودن و به‌معنای شنیدن است. کتاب شنود در حقوق کیفری ایران ابتدا شما را با مقصود خود از شنود آشنا می‌کند و از جرائم رایانه‌ای، تاریخچهٔ شنود در حقوق ایران، حریم خصوصی و... سخن می‌گوید. این کتاب در فصل دوم از عناصر تشکیل‌دهندهٔ جرم شنود و در فصل سوم از رسیدگی به جرم شنود سخن گفته است. این اثر حاوی پایان‌نامه‌ای است که به‌شیوهٔ تحلیلی نوشته شده است.

خواندن کتاب شنود در حقوق کیفری ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد جنبه‌های حقوقی شنود پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شنود در حقوق کیفری ایران

«پژوهش مذکور از سه فصل و نتیجه گیری در انتهای آن تشکیل گردیده است. فصل اول به مفهوم شناسی، مبانی جرم شنود، تاریخچه و منابع قانونی جرم شنود اختصاص داده شده است. در فصل دوم،به ماهیّت و ذات جرم شنود پرداخته ایم و عناصر تشکیل دهنده جرم شنود را که عبارت است از عناصر مادی و روانی می باشد را با توجه به قوانین موجود، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. در فصل سوم به‌عنوان فصل آخر این پایان نامه به بحث شکلی جرم شنود پرداخته خواهد شد. بدین نحو که ابتدا مسئولیت کیفری مرتکبین جرم شنود مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سپس به مجازات پرداخته خواهد شد و در نهایت یکی از مباحث چالشی و اساسی که بخش آیین دادرسی و صلاحیت است را در ارتباط با جرم شنود مورد بررسی قرار خواهیم داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۹۹۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان