دانلود و خرید کتاب الگوهای شایستگی در مدیران مدارس عبدالمجید مبارکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الگوهای شایستگی در مدیران مدارس اثر عبدالمجید مبارکی

کتاب الگوهای شایستگی در مدیران مدارس

معرفی کتاب الگوهای شایستگی در مدیران مدارس

کتاب الگوهای شایستگی در مدیران مدارس نوشتهٔ عبدالمجید مبارکی است. انتشارات فرنام این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب الگوهای شایستگی در مدیران مدارس

کتاب الگوهای شایستگی در مدیران مدارس درمورد راهکارهای ارتقای شایستگی سخن گفته است. این کتاب دربارهٔ الگوی شایستگی کامرون و کوئین، مدیریت تیمی، آینده‌نگری، پیشرفت، مشتری‌محوری، چشم‌انداز، اهداف و مأموریت، سرمایهٔ انسانی، دانش و تجربه و استعداد و نوآوری، تاریخچهٔ شایستگی و مفهوم آن، مؤلفه‌های برنامه‌ریزی راهبردی، نظریه‌های الگوی شایستگی و... توضیحاتی ارائه کرده است.

خواندن کتاب الگوهای شایستگی در مدیران مدارس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ آموزش‌وپرورش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب الگوهای شایستگی در مدیران مدارس

«نظام آموزش و پرورش، به عنوان یک پدیده عام اجتماعی، جز لاینفک زندگی اجتماعی بشمار می‌رود. هر چند ساختار، عملکرد و ویژگی های آن در جوامع مختلف، تفاوت دارند ولی وجوه مشترک بسیاری نیز میان نظام های آموزشی یافت می شود. پیدایی و گسترش این نظام ها، حاکی از ضرورت و اهمیت روز افزون امر آموزش و پرورش در جهان کنونی است. آمارها نشان می دهد که مدیران مدرسه از صلاحیت های حرفه ای چندان مناسبی برخوردار نبوده اند. گرچه در سال های اخیر در انتصاب مدیران دقت بیشتری به عمل می آید، مع هذا، نظام آموزشی تا ایجاد شرایط قابل قبول بسیار فاصله دارد.

الگوی شایستگی مجموعه‌ای از عوامل موفقیت دربرگیرنده رفتارهای کلیدی موردنیاز برای عملکرد عالی در یک شغل خاص است. الگوی شایستگی می تواند برای شناسایی شایستگی های موردنیاز برای بهبود عملکرد در کار فعلی خود و آماده سازی برای مشاغل دیگر، و شناسایی شکاف ها و نقص ها مورد استفاده قرار گیرد. در این راستا،برنامه های پیشرفت فردی و آموزشهای ضمن خدمت برای پرکردن این شکافها ارائه می شود. الگوی شایستگی به عنوان توصیف ویژه رفتاری و دقیق از ویژگی هایی می‌داند که کارکنان یک سازمان یا شرکت برای موثر بودن لازم دارند. الگوی شایستگی ممکن است مجموعه ای از شایستگی‌های مرتبط با یک شغل یا نقش در سازمان درنظر گرفته شود .الگوی شایستگی ابزار توصیفی برای شناسایی شایستگی‌های لازم برای فعالیت یک نقش خاص در کار، شغل، سازمان یا صنعت است. به عبارت ساده، الگوی شایستگی شرح رفتاری شغل است که باید با توجه به هر شغل و حرفه تعریف شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۷۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۷۷۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان