دانلود و خرید کتاب طراحی کسب‌ و کاری بهتر پاتریک وان درپیل ترجمه رضا رایان راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب طراحی کسب‌ و کاری بهتر

کتاب طراحی کسب‌ و کاری بهتر نوشتهٔ پاتریک وان درپیل و جاستین لوکیتز و لیزا کی سولومون و ترجمهٔ رضا رایان راد است و انتشارات آریانا قلم آن را منتشر کرده است. ابزارها، مهارت‌ها و نگرشی جدید برای استراتژی و نوآوری در این کتاب گرد آمده است.

درباره کتاب طراحی کسب‌ و کاری بهتر

تصور کنید ایدهٔ جذابی دارید و می‌خواهید آن را به کسب‌وکار موفقی تبدیل کنید. حال پرسش کلیدی این است: چگونه؟ کتاب طراحی کسب‌وکاری بهتر پاسخی است به این پرسش. در این کتاب گام به گام با مراحل مختلف طراحی و راه‌اندازی کسب‌وکارها از ایده‌پردازی تا رشد و تبدیل آن به کسب وکار مشتری‌محور آشنا می‌شوید. کتاب شامل ۲۰ ابزار طراحی کسب‌وکار و نیز مهارت‌های لازم از ساختن تیم اجرایی کارآمد تا برقراری موازنه بین ایدهٔ اولیه با بازخوردهای جامعهٔ هدف و نیز بررسی بیش از ۵۰ مورد واقعی از کسب‌وکارهای موفق از شرکت‌های بسیار بزرگ همانند تویوتا و آئودی تا شرکت‌های نوآفرین کوچک، مراکز شتاب‌دهنده و سازمان‌های مردم‌نهاد است. کتاب همچنین عواملی را که موجب و ناکامی کسب‌وکارها می‌شود به دقت کندوکاو کرده است. افزون بر این دیدگاه متخصصان و مدیران عامل شرکت‌های موفق متعددی در این کتاب بیان شده است که می‌تواند چراغ راه شما در ساختن کسب‌وکارتان شود.

موضوع این کتاب، یعنی طراحی کسب‌وکاری بهتر، دغدغۀ هر صاحب کسب‌وکاری است، به‌ویژه در محیط کسب‌وکاری که بسـیار ناپایدارتر از گذشـته است و هر روز مسـائل جدیدی بروز می‌کند و البته، همین شرایط فرصت‌های زیادی نیز پیش روی آنها قرار داده است. رویکرد اصلی کتاب حاضر تفکر طراحانه (به همانند طراحان اندیشیدن) است.

خواندن کتاب طراحی کسب‌ و کاری بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دو گروه از خوانندگان مخاطبان این کتاب‌اند: نخست دانشجویان رشته‌های کارآفرینی، مدیریت کسب‌وکار و صنایع که باید با آخرین دستاوردهای علمی در بخش طراحی کسب‌وکارهای مشتری‌مدار آشنا شوند و دوم، همهٔ علاقه‌مندان و مدیران فعال در بخش اقتصاد دانش‌بنیان و شرکت‌های نوآفرین که می‌خواهند کسب‌وکارهای جدید راه‌اندازی کنند.

بخشی از کتاب طراحی کسب‌ و کاری بهتر

«دنیا عوض شده است. نه‌فقط عادات مصرف‌کنندگان، فناوری‌ها و دیگر روندها در حال ریشه‌کن‌کردن کسب‌وکارهایی‌اند که زمانی رونقی داشتند، بلکه برخی از بازارها به‌کلی در حال دگرگونی‌اند و بازارهای جدیدی در حال سربرآوردن از دل این عدم قطعیت و فاصله‌گرفتن از ماهیت پیش‌بینی‌ناپذیر اقتصاد شبکه‌ای امروزند.

جالب و برای عده‌ای خشمگین‌کننده اینجاست که بسیاری از شرکت‌های پیشتاز این تحول تا دو دههٔ قبل وجود خارجی نداشتند. قضیه این نیست که این بازیگران جدید صرفا خوش‌شانس بوده‌اند یا افراد باهوش‌تر یا تواناتری به خدمت گرفته‌اند. پس چطور است که آنها در غیرمنتظره‌ترین جاها به طلا رسیده‌اند؟ در یک کلام: طراحی.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۲۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۹۷,۰۰۰
۶۷,۹۰۰
۳۰%
تومان