دانلود و خرید کتاب همه آنچه می خواستید درباره یوگا بدانید لالیتا شارما ترجمه علی عطاران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه آنچه می خواستید درباره یوگا بدانید اثر لالیتا شارما

کتاب همه آنچه می خواستید درباره یوگا بدانید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب همه آنچه می خواستید درباره یوگا بدانید

کتاب همه آنچه می خواستید درباره یوگا بدانید نوشتهٔ لالیتا شارما و ترجمهٔ علی عطاران است. انتشارات کلید آموزش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب همه آنچه می خواستید درباره یوگا بدانید

کتاب همه آنچه می خواستید درباره یوگا بدانید، به بُعد جسمانی یوگا (هاتا یوگا (Hatha Yoga)) پرداخته و با معرفی آساناهای یوگا، نشان می‌دهد که در صورت تمرین، زندگی طولانی و سالمی خواهید داشت. نوع نگاه به ورزشِ یوگا و استقبال از آن در ۲۰ سال گذشته به‌شدت دگرگون شده است. این نگاه نه‌تنها درمورد کشور هند که یوگا ۱۰۰۰ سال پیش از آنجا آغاز شد، بلکه در بسیاری از کشورهای دوردست صدق می‌کند. یوگا به شما یاد می‌دهد که منظم باشید. علاوه بر خاصیت‌های درمانی، یوگا به شما نشاط‌ می‌بخشد و تجربه‌ای است که بدن، ذهن و روان را هم‌آهنگ می‌کند. وقتی حالت‌های مختلف فیزیکی را با آرامش ترکیب می‌کنید، سم‌ها را از بدن خود بیرون می‌رانید، ذهنتان را تصفیه کرده و جریان آزاد انرژی را میسر می‌سازید. پس از هر جلسه تمرین یوگا، احساس جوانی و شادابی بیشتری خواهید داشت؛ علاوه بر آن یوگا باعث می‌شود از تنش‌های فعالیت‌های تکراری روزانه خلاص شوید و به شما کمک می‌کند تا با تمرین منظم انعطاف‌پذیری را به بدن خود بازگردانید. در آساناهای یوگا به هیچ عنوان خشونتی مشاهده نمی‌شود و همین، دلیل شهرت آن‌ها است. هنگام تمرین آساناها کمترین میزان انرژی مصرف می‌شود و در پایان هر جلسه احساس خستگی ندارید؛ زیرا مفاصل نرم شده‌اند. هنگام چرخیدن، خم‌شدن و کش‌آمدن، توانایی کنترل، انقباض یا استراحت در عضلات به بالاترین سطح خود می‌رسد.

لالیتا شارما (Lalitha Sharma) در کتاب هر آن چه می خواستید درباره یوگا بدانید، نشان‌ می‌دهد که یوگا یک رقابت میان جسم و خویشتن انسان است؛ زیرا تمرین آساناها کردار، اندیشه و گفتار فرد را سنجیده می‌کند. فرهنگ هند هدایای بسیاری به جهان تقدیم کرده است. یکی از این هدایا که دنیای مدرن را درنوردیده، هنر باستانی یوگا است. ریشهٔ یوگا ناشناخته است، اما به نظر می‌آید که از عمر این هنر قرن‌ها می‌گذرد. در متون قدیمی ودا (کهن‌ترین سروده‌های دینی هندو) هنگامی که از مردان در جست‌وجوی معرفت و شکوفایی درون سخن می‌رود به یوگا اشاره شده است. گفته شده است که یوگا از دیگر روش‌های امادگی جسمانی همچون ایروبیک، دویدن و شنا برتر است؛ جنبه‌های عاطفی و ذهنی فرد را پرورش می‌دهد و زیبایی درونی او را نمایان می‌سازد. هدف یوگا کاستن از تنش‌های جسمی و روحی و آرامش‌بخشیدن به بدن و روان است. هنگامی که بدن به تعادل برسد، وجودتان از آرامش آکنده خواهد شد.

خواندن کتاب همه آنچه می خواستید درباره یوگا بدانید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ورزش و هنر یوگا پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۴۷۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان