دانلود و خرید کتاب کتاب سیاه روان سازی گفتار انگلیسی کریستوفر هیل ترجمه حمیده جواهری طهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب سیاه روان سازی گفتار انگلیسی اثر کریستوفر هیل

کتاب کتاب سیاه روان سازی گفتار انگلیسی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کتاب سیاه روان سازی گفتار انگلیسی

کتاب سیاه روان سازی گفتار انگلیسی نوشتهٔ کریستوفر هیل و ترجمهٔ حمیده جواهری طهرانی است. انتشارات نوآوران سینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کتاب سیاه روان سازی گفتار انگلیسی

کتاب سیاه روان سازی گفتار انگلیسی درمورد سریع‌ترین روش بهبود انگلیسی گفتاری سخن گفته است. نویسندهٔ این اثر، کریستوفر هیل از اساتید نامدار زبان انگلیسی است. او این کتاب را برای کسانی که در روند یادگیری مکالمهٔ زبان نیازمند یاری بیشتری هستند، نوشته است. این کتاب که اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ میلادی وارد بازار جهانی شد، نوشته شده است تا نتیجهٔ سال‌ها تجربهٔ آموزشی نویسنده‌اش را در قالب مجموعه‌ای از کاربردی‌ترین نکات و روش‌ها برای تقویت مکالمهٔ زبان انگلیسی ارائه دهد و گام‌به‌گام زبان‌آموزان را تا رسیدن به سطح گفت‌وگوی روان و آسان زبان انگلیسی همراهی کند.

خواندن کتاب کتاب سیاه روان سازی گفتار انگلیسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ زبان‌آموزها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب سیاه روان سازی گفتار انگلیسی

«به تازگی به نظریه‌ای دست یافته‌ام که تا جایی که امکان دارد در زبان انگلیسی غرق و رها شوید. اگر کسی بتواند چنین کاری انجام دهد از او قدردانی می‌کنم، ولی به اینترنت دسترسی دارید و نسبت به کسی که در دو دهه قبل می‌خواست انگلیسی یاد بگیرد مزیت بزرگی دارید. اگر با یک بومی‌زبان تمرین مهارت مکالمه داشته باشید، مراحل دستیابی به روان صحبت کردن سریع‌تر می‌شود. به دلیل اینکه به طور ناخودآگاه رشته کلام را از شخص دیگر می‌گیرید و سطوح اطمینان و اعتماد به نفس در همان زمان در شما به وجود می‌آید. هرگز قدرت اعتماد به نفس را دست کم نگیرید، وقتی به یادگیری هر زبانی - نه فقط زبان انگلیسی - می‌پردازید چنانچه فرصت گفتگو با بومی‌زبان را ندارید فیلم‌های انگلیسی ببینید و از زیرنویس‌های آن در ساخت اتصالات بین کلمات زبان بومی کمک بگیرید. در زمانی که به کلمات گوش می‌دهید توجه کنید چگونه تلفظ می‌شوند. برای آگاهی از تکیه‌کلام در چنین شرایطی به چه چیزهایی نیاز دارید. انگلیسی‌زبانان بومی تنها یک لهجه ندارند. کشورهای انگلیسی‌زبان اصلی پادشاهی انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، نواحی مختلف دارند. در هر کدام از نواحی به طور کامل لهجه‌های متفاوتی وجود دارد. برای مثال: در انگلستان به تنهایی، تفاوت زیادی بین لهجه شخصی از شهر لیورپول یا نیوکاسل در مقایسه با کسی که در لندن به دنیا آمده و بزرگ شده وجود دارد و چنین چیزی در سراسر ایالات متحده آمریکا هم هست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۱۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۴۱۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان