دانلود و خرید کتاب کتاب گام اول حمیده جواهری طهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب گام اول اثر حمیده جواهری طهرانی

کتاب کتاب گام اول

معرفی کتاب کتاب گام اول

کتاب گام اول نوشتهٔ حمیده جواهری طهرانی است. انتشارات نوآوران سینا این کتاب آموزش گرامر زبان انگلیسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کتاب گام اول

کتاب گام اول نگاهی به گرامر زبان انگلیسی انداخته است. این کتاب که در ۹ فصل نوشته شده، برای یادگیری مرحله‌به‌مرحلهٔ گرامر زبان انگلیسی، با استفاده از مثال‌ها تنظیم شده است. به‌گفتهٔ نویسنده، در این کتاب، زبان‌آموزان می‌توانند به‌صورت مرحله‌ای گرامر را بیاموزند و با تمرینات متعدد در آن مهارت کسب کنند.

ازآنجاکه یادگیری زبان انگلیسی در دنیا به‌عنوان زبان بین‌المللی مطرح است، همهٔ معلمان زبان در مدارس و آموزشگاه‌ها می‌کوشند تا زبان‌آموزان در زبان انگلیسی در حدی مهارت کسب کنند که بتوانند به‌راحتی صحبت کنند و در تحصیلات علمی و دانشگاهی و تجارت خارجی پیشرفت داشته باشند؛ ازاین‌رو آگاهی از بهترین روش‌ها و راهکارهای بهبود سریع زبان انگلیسی بر عهدهٔ همه معلمان زبان انگلیسی در هر سطحی محسوب می‌شود.

خواندن کتاب کتاب گام اول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ معلمان زبان انگلیسی و به زبان‌آموزان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب گام اول

«فعل کلمه‌ای است که بر انجام کاری توسط فاعل و یا نسبت دادن حالتی به فاعل در جمله معلوم و یا نسبت دادن کاری و یا حالتی به مفعول در جمله مجهول دلالت می‌کند. گاهی فاعل به‌صورت اسم در جایگاه نخست جمله معلوم خبری می‌آید که یک‌کلمه‌ای است، مانند: علی در جمله معلوم خبری، "علی با اتوبوس به مدرسه رفت." که فاعل است و کاری را انجام داده است؛ یعنی فعل رفتن توسط علی که فاعل است انجام گرفته است.»

*

«نحوه سؤالی کردن جمله با ساختار مثبت با استفاده از کلمات سؤال متنوع چگونه است.

جمله‌ای که ساختار خبری مثبت دارد را می‌توان با استفاده از کلمات سؤال مختلف سؤالی کرد و چیزهای متنوعی پرسید. نوع سؤال بستگی به کلمه سؤال دارد. کلمات سؤال متفاوتی وجود دارد مانند: who به معنی (چه کسی) و what به معنی (چه، چی، چکاره)، where به معنی (کجا)، when به معنی (چه موقع، چه وقت، کی)، How به معنی (چطور، چگونه)، How often به معنی (چند وقت یک‌بار)، How old به معنی (چند سال)، Which به معنی (کدام، کدام‌یک)، whose به معنی (متعلق به چه کسی)، what color به معنی (چه رنگی) و ...»

نظرات کاربران

کاربر ۳۱۴۸۰۷۱
۱۴۰۲/۰۲/۱۸

واقعا هزینه کتاب اون هم انلاین چرا باید اینقد بالا باشه؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۱۵۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان