دانلود و خرید کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن الین کریدمن ترجمه عباس چینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن اثر الین کریدمن

کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن

معرفی کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن

کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن نوشتهٔ الین کریدمن و ترجمهٔ عباس چینی و شیرین نوروی است و نشر البرز آن را منتشر کرده است. راز دلبسته‌کردن شوهران در این کتاب آمده است.

درباره کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن 

چراغِ دل شوهرت را روشن کن یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های امریکاست. در جامعه‌ای (امریکا) که از هر دو ازدواج یکی به‌طلاق می‌انجامد، زن باید همان‌طور که مرد علاقه‌مند و متعهد به‌بهبود روابط زناشویی است، شیفتهٔ نگهداری از کانون خانواده‌اش باشد. زن هم، به‌همان اندازه که مرد درصدد برآوردن نیازهای همسر خود است، خواستار برآوردن نیازهای شوهرش است. زن هم می‌خواهد بداند چگونه همسرش را به‌خودش علاقه‌مند نگه دارد.

تا حال مطالبی که در این باره منحصراً برای زنان باشد، خیلی کم نوشته شده است. کتاب «چراغ دل شوهرت را روشن کن» چراغ راه زنان برای داشتن زندگی مشترک موفق است.

خواندن کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ زنان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره الن کریدمن

اِلِن کریدمن بنیانگذار کلاس‌های «چراغ دل شوهرت را روشن کن» و «چراغ دل زنت را روشن کن» است. او، در طی نه سال گذشته، سخنران پویایی در مکان‌های عمومی بوده و هزاران زن و مرد را آموزش و به‌ آنان انگیزهٔ زندگی داده است. او در روان‌شناسی و آموزش درجه کارشناسی دارد. وی در حدود سی سال با شوهرش زندگی زناشویی موفقی داشته است و سه فرزند نیز دارد. خانم کریدمن درحال حاضر در اِل‌تورو، کالیفرنیا، زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب چراغ دل شوهرت را روشن کن

«اگر بخواهم بدانم چگونه می‌توانم مقادیر هنگفتی پول به دست آورم، بی‌تردید از کسی پرسش نمی‌کنم که برای کسب معاش روزانه، به عبارتی، جان می‌کنَد. از کسی می‌پرسم که ثروتمند است.

اگر قصدم این باشد که درباره تربیت فرزند آگاهی کسب کنم، از کسی که فرزند ندارد، و یا فرزندانش بزهکارند، سؤال نمی‌کنم. کسی را برای مشورت برمی‌گزینم که فرزندانی شاد، دوست‌داشتنی و موفق به جامعه تحویل داده‌اند، تا دریابم از چه شیوه و روشی سود جسته‌اند.

برای حفظ سلامت جسمانی، ترجیح می‌دهم به توصیه‌ها و سخنان لینوس پالینگ، برنده جایزه نوبل گوش سپارم تا جوانی

بیست و پنج ساله که معلومات خود را از خواندن جزوه‌ای کم‌حجم و مختصر به دست آورده است.

حرف‌زدن کاری ندارد. هر کسی مشتاقِ دادنِ پند و اندرز است، چه بداند چه می‌گوید، چه نداند. عضله‌های آرواره عضله‌ای است که در بدن انسان از آن بیشترین استفاده به عمل می‌آید! اما اندرز معقول و درست از منبعی موثق و مورد اعتماد چیزی نیست که آسان به دست آید.

اگر قصد ترک سیگار داشته باشید، آیا به مؤسسه یا درمانگاهی مراجعه می‌کنید که مسئول آن، درحالی که پی در پی سیگار آتش می‌زند، درباره سهولت ترک سیگار و مزایای آن سخن می‌گوید؟ البته که نه! هیچ‌کس این‌قدر ساده‌لوح و زودباور نیست.

زمانِ آن فرا رسیده است که جامعه ما پرسیدن این سؤال را آغاز کند که معیارهای خُبره بودن در هر زمینه کاری چیست. من، برای آنکه دریابم جهت بدنسازی و داشتن هیکلی متناسب چه نوع ورزشها و تمرینهایی باید به انجام رسانم، ترجیح می‌دهم از کسانی پرس‌وجو کنم که خود هیکلهای متناسب و سالم دارند، نه‌تنها از «متخصص» بدنسازی که با درس‌خواندن در این رشته مدرک تحصیلی گرفته است. ریچارد سایمونز از روی دلسوزی و با توجه به تجارب خود می‌گوید

که چگونه می‌توان وزن کم کرد؛ زیرا خودش این کار را کرده است. تجربیات او در این زمینه از وی معلمی ساخته است بسیار کاراتر از کسی که تنها مدرک دکتری تغذیه گرفته و دانش خود را از جزوه‌ها و کتابها به دست آورده است. تا جایی که به من مربوط می‌شود، زمانِ آن فرا رسیده است که گروهی جدید به رسمیت شناخته شوند؛ یعنی کسانی که دانش خود را از راه تجربه کسب کرده‌اند.

اگر می‌خواهید درباره داشتن رابطه‌ای شاد و مهرآمیز با دیگری و با طرف مقابلتان، یعنی رابطه‌ای آکنده از احساس، احترام، ایثار و عشق، توصیه‌هایی بشنوید، لازم است به سراغ کسانی بروید که ازدواج موفقی داشته‌اند و اکنون با سعادت در کنار یکدیگر به سر می‌برند. من، با این فرض، کلاسهای آموزشی «چراغ دل شوهرت را روشن کن» را، براساس تجربه‌های افرادی که دانش خود را از تجربه‌های زندگی واقعی کسب کرده‌اند، بنیان گذاشتم. این‌گونه افراد خبرگان واقعی در پهنه عشق و زندگی‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
به گونه‌ای عمل کنید گویی فردی موفق هستید، و سرانجام چنین خواهد شد. آنچه در آغاز وانمود شود، سرانجام به حقیقت خواهد پیوست.
nagh2018

حجم

۱۹۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱۹۱٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
۳۱,۵۰۰
۵۰%
تومان