دانلود و خرید کتاب شناخت خود حقیقی پل برونتون ترجمه منوچهر ج. وفایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت خود حقیقی اثر پل برونتون

کتاب شناخت خود حقیقی

معرفی کتاب شناخت خود حقیقی

کتاب شناخت خود حقیقی نوشتهٔ پل برونتون (فیلسوف، عارف، حکیم و گردشگر انگلیسی) و ترجمهٔ منوچهر ج. وفایی و محمد بامداد است. انتشارات اردوی سوره این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شناخت خود حقیقی

کتاب شناخت خود حقیقی نخستین‌بار با عنوان «تفسیرهای پل برانتون از کتب مقدس»، با ترجمهٔ «هما شهرام‌بخت» و توسط انتشارات حم در سال ۱۳۸۳ منتشر شده است. تفسیرهای پل برونتون از کتب مقدس که در کتاب حاضر می‌خوانید، درمورد خودشناسی، خداشناسی، عرفان و فلسفهٔ ذهـن است. این کتاب به این مطلب اشاره می‌کند که خدا درون انسان است، در اعماق وجودمان قرار دارد و شما می‌توانید پس از طی دوره‌هایی از مراقبه او را ببینید و حضورش را احساس کنید.

«خدا چیست؟»، «راز ملکوت آسمان»، «خودشناسی روحی روانی»، «کمکی سودمند از طریق یوگا» و «مذهبی سالم» عنوان برخی از فصل‌های این کتاب هستند. کتاب حاضر ۱۴ فصل دارد.

خواندن کتاب شناخت خود حقیقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی، عرفان و خودشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شناخت خود حقیقی

«برای آن تعداد اندکی که با او ارتباط مخصوصی داشتند مقدر شد تا بـا بخـش عمـده‌ی فشـار و آزاری مواجه شوند که به مسیحیان نخستین اعمال شد. به همین خاطر آنها با اسرار ملکـوت آسـمان آشـنا شدند. آنها در کنف قدرت نورش قرار داشتند و نیرویی دریافت نمودند که آنها را قادر ساخت تا آزارها را تحمل کنند.

شبان همیشه از در به آغل گوسفندان وارد می‌شود... دربان برای شبان در را می‌گشاید، و گوسفندان صدای او را می‌شنوند و نزد او می‌آیند. شبان نام گوسفندان خود را یک به یک می‌خواند و آنها را به بیرون هدایت می‌کند... وقتی او همه‌ی گوسفندانش را بیرون بَرَد، پیشاپیش آنها حرکت می‌کند، و گوسفندان به دنبال او می‌روند، چون صدای او را می‌شناسند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان