دانلود و خرید کتاب سلامت اجتماعی و عاطفی فرزند شما جان اس دیسی ترجمه الهام محمدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سلامت اجتماعی و عاطفی فرزند شما

کتاب سلامت اجتماعی و عاطفی فرزند شما نوشتهٔ جان اس دیسی و لیزا بی. فیورواستیون برایون مایسلز و ترجمهٔ الهام محمدپور است و انتشارات صابرین آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای کامل برای والدین و کسانی است که به آن‌ها کمک می‌کنند.

درباره کتاب سلامت اجتماعی و عاطفی فرزند شما

کتاب سلامت اجتماعی و عاطفی فرزند شما یک جلد از کتاب‌های مجموعهٔ کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان است. کتاب‌های این مجموعه با وجود ارتباط موضوعی، هریک از نظر مطلب مستقل‌اند. آمادگی برای زایمان، روش‌های مناسب و صحیح شیردادن، تولد فرزند دوم، نقش پدر در تربیت کودک، پرورش کودک تیزهوش، آموختن به کودکان دربارهٔ خدا، سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان، پرورش فرزندان امیدوار و موفق، کلیدهای رفتار با نوجوانان و نیز مطالب متنوع و جالب دیگری که به روش‌ها و مشکلات تربیتی کودکان و نوجوانان تا سنین بلوغ می‌پردازند، موضوع کتاب‌های این مجموعه را شامل می‌شوند.

روش نویسندگان این کتاب‌ها آموزش شیوه‌های عملی به والدین است. درنتیجه هرکتاب از فصل‌های متعددی تشکیل شده است که هر فصل به توضیح یک روش کلیدی می‌پردازد. مجموعه کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان علاوه بر پشتوانهٔ علمی و معتبر خود از زبانی ساده برای توضیح مطلب و انتقال آن‌ها به خواننده استفاده کرده است که برای عموم مادران و پردان جوان قابل استفاده است.

بخش‌های این کتاب از این قرار هستند:

خودآگاهی

خودمدیریتی

آگاهی اجتماعی

مهارت‌های ارتباطی

تصمیم‌گیری مسئولانه

رسیدن به اهداف با روشی مؤثرتر

خواندن کتاب سلامت اجتماعی و عاطفی فرزند شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ پدران و مادران پیشنهاد می‌کنیم.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۲ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان