دانلود و خرید کتاب تمرینات کششی بهتر جو یون ترجمه سپیده لطیفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تمرینات کششی بهتر اثر جو یون

کتاب تمرینات کششی بهتر

معرفی کتاب تمرینات کششی بهتر

کتاب تمرینات کششی بهتر (۹ دقیقه در روز برای انعطاف‌پذیری بیشتر، درد کمتر و عملکرد بهتر به روش درمانی جو) نوشتهٔ جو یون و ترجمهٔ سپیده لطیفی و حافظ بهزادی نژاد و محسن بهبودی و ویراستهٔ سپیده لطیفی است و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.

انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

درباره کتاب تمرینات کششی بهتر

«من دچار گرفتگی عضلات شدم.» این جمله‌ای است که از زبان بسیاری از افراد می‌شنویم که فعالیت‌های روزمره چندانی ندارند. البته ورزشکاران هم دچار گرفتگی عضلات می‌شوند. 

کشش می‌تواند کمک‌کننده باشد. با کشش منظم، عضلات، قدرت بیشتری دریافت می‌کنند. در صورت نیاز، آنها راحت‌تر کشیده می‌شوند که نه‌تنها به شما امکان می‌دهند هر کار را با ظرافت و کارآیی بیشتری انجام دهید، خواه این تکلیف بالا رفتن و برداشتن یک شیشه از قفسه باشد، یا کشش پا تا جایی که امکان‌پذیر است- بلکه این کار را با خطر آسیب کمتری انجام دهید. با عضلات کشیده، کمتر دچار عدم تعادل بدن می‌شوید که ممکن است منجر به درد کمر، زانو، لگن و شانه ‌شود و وقتی زمان خود را برای کشش اختصاص می‌دهید، می‌توانید از شر گرفتگی ناشی از تقاضای دنیای مدرن امروز خلاص شوید: نشستن (گرفتگی در پشت و قسمت تحتانی بدن) ، قوز کردن روی کامپیوتر (آه، شانه‌های دردناک شما! ) و گردن خم شده بر روی گوشی هوشمند (منشا گرفتگی‌های بی‌پایان).

دستورالعمل این کتاب بسیارساده است: شما می‌توانید در کمتر از نه دقیقه در روز به نتایج تغییردهندهٔ زندگی برای بدن خود (تحرک بیشتر، عملکرد بهتر، کارایی بهتر، کاهش درد و پیشگیری از درد) دست یابید. بدون تمرینات نود دقیقه‌ای یوگا، بدون رژیم‌های ناقصی که باعث می‌شود شما به سمت معلم باشگاه دبیرستان برگردید. فقط با چند حرکت هدفمند، احساس خوبی خواهید داشت و به خوبی می‌خواهید شروع کنید.

آنچه در کتاب تمرینات کششی بهتر می‌خوانید:

بخش ۱: تمرینات کششی و حرکتی

فصل ۱: آنچه در مورد کشش باید بدانید

فصل ۲: کشش برای قسمت پایینی پاها

فصل ۳: کشش برای قسمت بالایی پاها

فصل ۴: کشش برای لگن و ناحیه باسن

فصل ۵: کشش کمر

فصل ۶: کشش هایی برای بخش میانی و فوقانی ستون فقرات

فصل ۷: کشش برای شانه ها و سینه

فصل ۸: کشش برای بازوها

فصل ۹: کشش برای گردن

بخش ۲: تمرینات قدرتی، ابزارها، تمرینات روتین ویژه

فصل ۱۰: تمرینات قدرتی تقویتی- کششی

فصل ۱۱: ابزارهایی برای تقویت کشش شما

فصل ۱۲: برنامه کششی درست برای بدن شما

فصل ۱۳: بعدی چیست؟

ضمیمه شروع تمرینات کششی سی‌روزه کل بدن

خواندن کتاب تمرینات کششی بهتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خوانندگان اصلی اين کتاب عبارت‌اند از دانشجويان حرکت شناسی، علوم ورزشی، تندرستی، مربيگری و تربيت بدنی و دانشجويانی که در برنامه‌های آمادگی پيش از تدريس شرکت می‌کنند و به طور کل دانشجويان رشته علوم ورزشی که هدفشان يادگيری آمادگی جسمانی، توانبخشی و علم تمرين است و نيز متخصصان تندرس

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۲۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۱۲۴,۵۰۰
۶۲,۲۵۰
۵۰%
تومان