دانلود و خرید کتاب تاتی تاتی بر لبه دوزبانگی کندال کینگ ترجمه لیلا باقری مطلق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاتی تاتی بر لبه دوزبانگی اثر کندال کینگ

کتاب تاتی تاتی بر لبه دوزبانگی

معرفی کتاب تاتی تاتی بر لبه دوزبانگی

کتاب تاتی تاتی بر لبه دوزبانگی (چرایی، چیستی و چگونگی آموزش زبان دوم به کودک) نوشتهٔ کندال کینگ و الیسون مکی و ترجمهٔ لیلا باقری مطلق است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تاتی تاتی بر لبه دوزبانگی

کتاب تاتی تاتی بر لبه دوزبانگی دربارهٔ روش‌های آموزش زبان به کودک و فرایند یادگیری زبان در محیط خانواده سخن گفته است. امروزه همهٔ والدین دوست دارند فرزندانشان تا آخر عمر دارای برتری‌های ذهنی و فرهنگی باشند که از خانواده‌ یا محیطی دوزبانه سرچشمه می‌گیرد. پدران و مادران سالانه مبالغ هنگفتی خرج کلاس‌های آموزش زبان، مهارت‌های رایانه‌ای، تجهیزات فناوری و حتی اسباب‌بازی‌های فکری غیربومی می‌کنند. این‌ها قرار است نویدبخش یادگیری زبان دوم و گاه حتی سومی باشند که کودک به‌طور پیش‌فرض باید به‌راحتی فرا بگیرد، اما گاه بسیاری از تلاش‌های بهترین والدین (و سنگین‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها) به ناامیدی و سرخوردگی منتهی می‌شود. واژهٔ «لبه» در کتاب حاضر با عنوان «تاتی‌تاتی بر لبۀ دوزبانگی» در حقیقت نمایانگر لبۀ موجی سهمگین از مهارت‌های آینده‌ساز زبان‌شناختی است که کودکان به کمک والدین و مربیان خود سوار می‌شوند و در دیدرس فرصت‌های فراوانی در مسیر زندگی و حرفه‌ای آینده قرار می‌گیرند؛ به عبارت دیگر، این لبه نوعی مزیت رقابتی محسوب می‌شود.

در این کتاب که اصولاً با مخاطبان بین‌المللی سروکار داشته است و به منطقۀ جغرافیایی خاصی محدود نمی‌شود، کندال کینگ و الیسون مکی، دو والد کوشا و استاد دانشگاه پرکار در حوزۀ روان‌شناسی آموزش کودک به بینش‌هایی شفاف و فراگیر دربارهٔ راهکارهای سودمند برای آموزش زبان خارجی به فرزندان پرداخته‌اند. فرقی نمی‌کند زبان بومیتان پارسی باشد یا در ایران زندگی کنید یا خارج از کشور، هر پیش‌زمینهٔ زبانی و فرهنگی که داشته باشید، قادر خواهید بود با راهنمایی‌های این کتاب به‌شکلی بهینه‌تر و مطمئن‌تر به پیشرفت زبانی فرزندان خود یاری برسانید.

پس با کتاب تاتی تاتی بر لبه دوزبانگی خواهید آموخت که چطور زبان مناسبی را پیدا کنید که بالاترین مزیت‌ها را به کودک می‌دهد، مطالب و ابزارها و برنامه‌هایی را پیدا کنید که در کسب مهارت‌های زبان‌شناختی به عملکرد بهتر کودک منجر شود، ویژگی‌های بی‌همتای خاندان و نزدیکان خود را شناسایی کنید و از آن‌ها برای بیشینه‌سازی کیفیت آموزش زبان به کودک بهره ببرید و... .

خواندن کتاب تاتی تاتی بر لبه دوزبانگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پدرها و مادرها و معلم‌ها و مربی‌های کودک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۳ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
۲۳,۰۰۰
۵۰%
تومان