دانلود و خرید کتاب چهار میثاق دون میگوئل روئیز ترجمه سحر عظیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چهار میثاق

کتاب چهار میثاق نوشتهٔ دون میگوئل روئیز، ترجمهٔ سحر عظیمی و آوا علی حسین و ویراستهٔ طاهره آشتیانی و فاطمه رشوند است. انتشارات آرمان رشد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب چهار میثاق

گذشتۀ هر کس بدون شک با اشتباه‌ها و غفلت‌هایی همراه بوده است، اما نکتۀ مهم این است که ما تا چه اندازه در خواب و خیال گذشته باقی مانده‌ایم؟ اگر مدام به گذشته و فرصت‌های ازدست‌رفته فکر می‌کنید، اگر افکار منفی دارید و خود را سرزنش می‌کنید، شاید وقت آن رسیده باشد که کاری بکنید. نکتۀ اصلی در تمام این سؤال‌ها رویکرد خودمان است. برای اینکه بفهمیم آیا رویکرد مناسبی نسبت به زندگی داریم یا نه، ابتدا لازم است خود واقعیمان را بشناسیم. این کتاب دقیقاً بر همین موضوعات تأکید کرده است. کتاب چهار میثاق برابر با کتاب خرد سرخ‌پوستان تولتک است. این کتاب ۴ قدم برای رسیدن به آرامش را در بر گرفته است. این اثر در واقع حاوی بسته‌ای آموزشی برای خودسازی و خودشناسی است. نویسنده با نگارش این کتاب سعی در انتقال مفاهیم والای انسانی از گذشتگان به آیندگان را داشته است. از نظر او، میثاق‌ها به هر رفتاری که انسان از کودکی یاد می‌گیرد، گفته می‌شود؛ رفتارهایی که برای اصلاح زندگی فردی و اجتماعی کاربرد دارد و خلاصه‌ای از مهارت تغییر است. گفته شده است مهم‌ترین چیزی که کتاب حاضر را به یکی از بهترین کتاب‌های روان‌شناسی تبدیل کرده، تجربۀ دون میگوئل روئیز در مواجهه با مرگ بوده است. او یک بار از یک تصادف مرگ‌بار جان سالم به در برد؛ اتفاقی که برای همیشه زندگی و جهان‌بینی او را تغییر داد. کتاب «چهار میثاق» را از آن دست کتاب‌هایی دانسته‌اند که هر کس باید حداقل یک بار آن ‌را مطالعه کند. این کتاب جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها و رمان‌های ایران، جزو فهرست کتاب‌هایی که زندگیتان را دگرگون خواهند کرد و جزو فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده است. این کتاب اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ میلادی منتشر شد.

خواندن کتاب چهار میثاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس دون میگوئل روئیز
دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز از جمله نویسندگان تاثیرگذاری است که با نوشتن کتاب چهار میثاق به شهرت رسید و شناخته شد. مطالبی که او در کتاب‎‌هایش می‌نویسد، آموزه‌هایی برای رسیدن به بیداری درونی است. او با بیان خرد سرخپوستان تولتک به زبان ساده، مردم جهان را با بیداری و آگاهی درونی آشنا می‌کند و به همین دلیل موفق شده است تا نامش را وارد فهرست انسان‌های تاثیرگذار قرن کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۸۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۵۸۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان