دانلود و خرید کتاب مدل های کمی در مدیریت ریسک آنتونی ساندرز ترجمه میثم فدایی واحد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدل های کمی در مدیریت ریسک اثر آنتونی ساندرز

کتاب مدل های کمی در مدیریت ریسک

معرفی کتاب مدل های کمی در مدیریت ریسک

کتاب مدل های کمی در مدیریت ریسک نوشتهٔ آنتونی ساندرز و مارسیا میلون کرنت و ترجمهٔ میثم فدایی واحد و نازنین عزیزی است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مدل های کمی در مدیریت ریسک

گفته شده است که در سال‌های اخیر، رشد و توسعهٔ نهادهای مالی در ایران و پیرو آن توسعهٔ ابزارها و روش‌های تجهیز و تخصیص منابع، فضای کسب‌وکار نهادهای مالی را دچار توسعه و دگرگونی فراوانی کرده است. در این میان نقش مدیریت ریسک در کنترل و مدیریت صحیح فضای کسب‌وکار نهادهای مالی، نقشی مهم و بی‌بدیل است؛ زیرا مدیریت و کنترل ریسک نهادهای مالی موجب ایجاد ثبات و کارایی در سیستم مالی و تجهیز و تخصیص منابع مالی در کشور شده و رشد و توسعهٔ اقتصادی را در کشور به ارمغان خواهد آورد. ریسک نقدینگی، ریسک بازار، ریسک نرخ بهره، ریسک اعتباری و ریسک نرخ ارز به‌عنوان اصلی‌ترین ریسک‌های مطرح‌شده در نظام بازار پول و سرمایهٔ کشور توجه بسیاری از صاحب‌نظران و مدیران نظام مالی کشور را به خود معطوف کرده است؛ زیرا بروز هر کدام از ریسک‌های یادشده می‌تواند منجر به ورشکستگی نهاد مالی و شاید پیرو آن، بروز ریسک سیستمی در نظام مالی کشور شده و باتوجه‌به درهم‌تنیدگی نظام اقتصاد واقعی و بازار مالی، این ریسک ممکن است به سراسر نظام اقتصاد واقعی کشور سرایت کند.

کتاب مدل های کمی در مدیریت ریسک به موضوعاتی مانند نقش نهادهای مالی در بازارهای مالی، انواع ریسک نهادهای مالی، ریسک بازار، ریسک نرخ بهره، ریسک نقدینگی، ریسک نرخ ارز، ریسک اعتباری وام‌های منفرد، ریسک اعتباری پرتفوی وام‌ها و ریسک متمرکز و ریسک فعالیت‌های خارج از ترازنامه پرداخته است.

خواندن کتاب مدل های کمی در مدیریت ریسک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد مدیریت ریسک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰
۲۰%
تومان