دانلود و خرید کتاب یکه تاز جیمز ای. راند ترجمه عقیق نصرتیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یکه تاز اثر جیمز ای. راند

کتاب یکه تاز

معرفی کتاب یکه تاز

کتاب یکه تاز نوشتهٔ جیمز ای. راند و دایانا گیدون و ترجمهٔ عقیق نصرتیان و عباس احمدی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از رهنمودها و اندرزهایی برای رسیدن به موفقیت شغلی از راه هوش عاطفی سخن گفته است.

درباره کتاب یکه تاز

کتاب یکه تاز راهنمایی کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند کسب‌وکار نویی برای خود دست‌وپا کنند و یا حرفهٔ خود را گسترش دهند. برخی باور دارند که راز حقیقی در پس کامیابی حرفه‌ای و هر آنچه برای پیشرفت شغلی نیاز دارید، هوش عاطفی است. کتاب حاضر رهنمودها و اندرزهایی برای رسیدن به موفقیت شغلی و کسب‌وکار از راه هوش عاطفی را در بر گرفته است. این کتاب با تصاویری گویا و جالب، دارای مفاهیمی بسیار بی‌پرده و نواندیشانه است که همراه با بینش‌ها، داستان‌ها و توصیه‌های واقعی در دنیای کارآفرینی و تجارت امروزی بیان شده است. این اثر به شما یاد می‌دهد که چطور روابط میان‌فردی خود را گسترش دهید، مهارت‌های نرم خود را تقویت کنید و در نهایت یک نام تجاری بی‌نظیر در صنعت خود بسازید.

نخستین بخش این کتاب به فرد تازه‌کار گفته است که چگونه یک «کار» خدمات حرفه‌ای را تبدیل به یک «شغل» خدمات حرفه‌ای کند. بخش دوم کتاب توصیه‌هایی برای کسانی خواهد داشت که در حال زیر پوشش قراردادن مشتری هستند یا برای این کار خود را آماده می‌کنند. بخش سوم یک راهنمای مهم برای همهٔ کسانی است که در حال گرفتن نقش رهبری در یک مؤسسهٔ خدمات حرفه‌ای هستند. جیمز ای. راند و دایانا گیدون در کتاب یکه تاز به ما نشان داده‌اند که چگونه و چرا هوش عاطفی و مهارت‌های نرم هم در مسائل تجاری کسب‌وکار و هم در مسائل راهبردی و برای رسیدن به موفقیت مهم است.

خواندن کتاب یکه تاز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و صاحبان مشاغل خدماتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب یکه تاز

«هنگامی که از نردبان پیشرفت شرکت بالا می‌روید لازم خواهد بود که با نقش‌ها و مسئولیت‌های مختلف سازگار باشید. آنچه از شما یک کارمند عالی ساخته، یک معاون عالی نخواهد ساخت. سخت است که در مقام معاون رئیس در مسیر پوشش دادن مشتری‌ها باشید در حالی که هنوز در حال کار روی برنامه صفحه گسترده اکسل یا تحقیق هستید.

اگر به برگۀ شرایط احراز شغل یا ارزیابی عملکرد معاونت رئیس نگاه کنید، در خواهید یافت که آنچه باعث ترفیع‌تان شده شما را به سطح بعدی نخواهد رساند. مارشال گلدسمیت در کتاب خود با عنوان آنچه شما را به اینجا رساند، به آن جا نخواهد رساند توضیح می‌دهد که موفقیت و دستاوردهای ‌فعلی شما را به جایی که می‌خواهید بروید نخواهد رساند. برای ارتقاء مقام باید با تغییر سازگار بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
۱۴,۵۰۰
۵۰%
تومان