دانلود و خرید کتاب فردا انجامش بده! مارک فورستر ترجمه علی‌ اکبر ابراهیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فردا انجامش بده! اثر مارک فورستر

کتاب فردا انجامش بده!

نویسنده:مارک فورستر
ویراستار:احمد عباسی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب فردا انجامش بده!

کتاب فردا انجامش بده! نوشتهٔ مارک فورستر و ترجمهٔ علی‌ اکبر ابراهیمی و احمد عباسی است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به اصل «مانیانا» و اسرار دیگر در مدیریت زمان نگاه کرده است.

درباره کتاب فردا انجامش بده!

«مانیانا» سیستم کاملی است که تقریباً تمام افراد را قادر‌ می‌سازد در یک روز کاری تمام کارهای روزانه را انجام دهند. کتاب فردا انجامش بده! نگاهی به اصل مانیانا و اسرار دیگر در مدیریت زمان نوشته‌ٔ مارک فورستر است. این کتاب ما را با رویکردهایی بسیار کاربردی در سبک زندگی برای مدیریت زمان در سطحی فردی آشنا‌ می‌کند که با تفکر رایج کنونی چندان شباهت ندارد. این کتاب به درد کسانی می‌خورد که به‌طور دائم برای تکمیل به‌‌موقع وظایف و تکالیف خود مشکل دارند؛ همین‌طور برای کسانی که به‌دنبال سبک زندگی منضبط می‌گردند. رویکرد نوآورانۀ مارک فورستر به مدیریت زمان در این اثر آشکار کرده است که الویت‌بندی وظایف هرگز برای برنامه‌ریزی کافی نیست. او به‌جای الویت‌بندی، فهرستی از ایده‌های تازه و جسورانه را پیشنهاد می‌دهد؛ همچنین شکل‌های بی‌نظیری از ارتباطات را بیان کرده که برای گفت‌وگو و مدیریت زمان مؤثر طراحی شده‌اند. نتیجهٔ این کار می‌تواند یک سبک زندگی کامل بر اساس اصل مانیانا باشد که میزان کارایی فرد را بهبود می‌بخشد و هم‌زمان از اضطراب و فشار کاری می‌کاهد.

پس نویسنده شیوۀ کاملاً جدیدی برای مدیریت زمان اتخاذ کرده است. یکی از مهم‌ترین نکته‌های آن بیانگر این است که وقتی نسبت به انجام کاری متعهد‌ می‌شویم، ازآنجاکه ملزم به انجام هر کاری مرتبط با آن تعهد هستیم، اولویت‌بندی کارها جواب نمی‌دهد. اکنون حتی از طریق معرفی برخی ایده‌های جدید بنیادی، از جمله فهرست‌های بسته در مدیریت زمان، اصل مانیانا (به‌معنای فردا صبح) و فهرست کارهای آینده، از روش‌های رسیدن به تمام کارها، مؤثر‌تر و کامل‌تر شده است. کتاب فردا انجامش بده! در کمک به مردم برای استفاده از روش‌های جدید ارتباط مٔوثر موفق است؛ به‌طوری‌که آن‌ها با روشی برای مدیریت زمان و رسیدن به سبک زندگی کارا آشنا می‌شوند.

خواندن کتاب فردا انجامش بده! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ موفقیت در کسب‌وکار و زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فردا انجامش بده!

«تا زمانی که سیستم درست برای پرداختن به کارهای جدید ورودی نداشته باشید، نمی‌توانید به کارهای عقب‌افتادۀ خود بپردازید. وگرنه تمام پیشرفتی که می‌خواهید در کارتان داشته باشید، ایجاد کارهای عقب‌افتادۀ بیشتر است.

از خودتان بپرسید، اگر فهرست کارهای عقب افتادۀ من کاملاً مشخص باشد، آیا‌ می‌توانم آن‌ها را به این ترتیب نگه بدارم؟ اگر جواب‌تان منفی است، نگاهی به چگونگی پرداختن به کار خود داشته باشید.

پرداختن به فهرست کارهای عقب‌افتاده‌ای که تاکنون مرتب شده فایده‌ای نخواهد داشت. با استفاده از اصل مانیانا که تاکنون اشاره کردم، آسان‌ترین شیوۀ پرداختن به ایمیل‌ها، مقاله‌ها و غیره، استفاده از روش دسته‌بندی است. در بقیۀ کتاب، چگونگی انجام این روش مدیریت زمان را با دستور‌العمل‌های جزیی ارائه خواهم داد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
۱۶,۵۰۰
۵۰%
تومان