دانلود و خرید کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار کوین هارینگتون ترجمه یاسمین شریف پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار اثر کوین هارینگتون

کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار

معرفی کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار

کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار نوشتهٔ کوین هارینگتون و دنیل پریستلی و ترجمهٔ یاسمین شریف پور است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار

کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار روشی ۵مرحله‌ای برای تبدیل‌شدن به یکی از ارزشمندترین و پر درآمدترین افراد موجود در حرفهٔ خودتان را ارائه کرده است. در فصل‌های کتاب حاضر خواهید آموخت که چگونه به فردی مهم و ارزشمند تبدیل شوید. اصول مطرح‌شده در این اثر، در ۵۰ حرفهٔ مختلف، در بیش از ۱۲ کشور و توسط ۱۰۰۰ کارآفرین و رهبر بررسی شده و همگی آن‌ها این مطلب را تأیید کردند که اینْ روشی جهانی است. تبدیل‌شدن به یک شخص کلیدی تأثیرگذار در مدت ۱۲ ماه آینده کار مشکلی نیست؛ تنها کافی است اهدافتان را با آنچه در کتاب حاضر بیان شده، تنظیم کنید؛ زیرا آن‌ها با ویژگی‌های بسیار بالایی تعیین و کاربردی شده‌اند. اگر این راهکارها را انجام دهید، لازم نیست به مدرسه برگردید یا ده‌ها سال را صرف بالارفتن از نردبان شرکت‌ها کنید؛ برعکس به‌سرعت به یک شخص کلیدی تأثیرگذار در رشتهٔ خودتان تبدیل خواهید شد.

خواندن کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اشخاص کلیدی تاثیرگذار

«درست است که در زمانی هیجان‌انگیز و جدید زندگی می‌کنیم، این امر به خاطر مزیت‌های فناوری است. درست است که فناوری هر کاری را تغییر داده است. درست است که نیازمند بهتر شدن در عصر یادگیری هستیم. با این حال، اگر می‌خواهید یک شخص کلیدی تأثیرگذار باشید، مسائل بیشتری هم هست که باید به آن توجه شود.

تصور کنید در سال ۱۸۷۶ زندگی می‌کنیم، دقیقاً در زمانی که اولین بلندگو اختراع شده است. این یک وسیله جدید هیجان‌انگیز است که صدای انسان را می‌گیرند و آن را بلندتر به گوش شنونده می‌رساند. این فناوری نوین برای افراد بسیار زیادی جالب است. تصور کنید که جلسه‌ها و دوره‌هایی وجود دارد که چگونگی تنظیم نمودن یک بلندگو را آموزش می‌دهد، چگونه آن را روشن کنیم، چگونه مشخصه‌های آن را تنظیم کرده و با آن کار کنیم. تصور کنید که مردم نوشتن مقالاتی را مشابه با این مورد شروع کرده‌اند، "چگونه درآمدهای میلیونی با استفاده از یک بلندگو خلق کنیم، " "رازهای بلندگو" و "ثروت بلندگو. "

برای برخی افراد به نظر می‌رسد بلندگو همانند ابزاری است که برای افراد ثروت خلق می‌کند، اما آن‌ها به این نکته بی‌توجهی می‌کنند. پول به سمت افرادی جذب نمی‌شود که از چگونگی عملکرد بلندگو آگاهی دارند، پول به سمت افرادی می‌رود که می‌دانند چگونه آواز بخوانند. این یک مسئله را نشان می‌دهد. یک خواننده بد، با استفاده از بلندگویی که در دستش گرفته به یک خواننده با صدای بد بلندتر تبدیل خواهد شد.

به راستی فناوری تنها در دستان افرادی ارزشمند است که یک پیام مهم دارند. بدون یک انسان با آهنگ صدایی دلنشین، تمام فناوری‌ها موجود در جهان هیچ فایده‌ای ندارند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان