دانلود و خرید کتاب رقصان زیر باران الکساندرا ال ترجمه معصومه قربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رقصان زیر باران اثر الکساندرا ال

کتاب رقصان زیر باران

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رقصان زیر باران

کتاب رقصان زیر باران نوشتهٔ الکساندرا ال و ترجمهٔ معصومه قربانی است و انتشارات راوشید آن را منتشر کرده است. این کتاب حاوی تلنگرهایی دلسوزانه برای بهبودی سلامت روان، شهامت و عشق به خود است.

درباره کتاب رقصان زیر باران

در کتاب رقصان زیر باران، الکساندرا اِل مربی خودیاری و مراقبت از سلامتی به ارائهٔ ۱۵ درس حیاتی درباره چگونگی غلبه کردن بر موانع زندگی، پرورش اعتمادبه‌نفس و رسیدن به فراوانی نعمت‌ها می‌پردازد.

در کتاب حاضر که هم تاحدودی خاطرات شخصی است و هم راهنمایی کاربردی، خانم اِل قصه‌های الهام‌بخش و انگیزه‌دهنده‌ای را با شما در میان می‌گذارد که همگی بر پایهٔ تجربه خودش در طول مسیری حیرت‌انگیز از تردید به خود تا عشق به خود هستند.

این گنجینهٔ روح‌نواز از توصیه‌های عملی سرشار از اندیشه‌های روشنگرانه پیرامون مفاهیمی بااهمیت است، از جمله ترس، شهامت، فقدان، شفا، محبت، پذیرش و غیره.

شما خوانندگان با سفر خانم اِل در جادهٔ دگرگونی همگام می‌شوید؛ جایی که او با تجربه‌هایی چالش‌برانگیز روبه‌رو می‌شود؛ مانند دوران کودکی دشوار، روابط عاطفی دردناک و فرزندپروری به عنوان زنی جوان، تنها و بی‌سرپرست.

او در این جاده، مسیر حرفه‌ای خود را در مقام کارآفرینی موفق و نویسنده‌ای هدفمند و پرشور هدایت می‌کند و در این کتاب دوست دارد تمام انرژی مثبت و آرامش موجود را مخاطبانش انتقال دهد.

در کتاب رقصان زیر باران، از لحن گرم و صمیمی مختص شخصیتِ الکساندرا اِل لذت خواهید برد، به اضافه ترغیب به اجرای مراقبه‌های خردمندانه برای بهبود کیفیت و بهره‌وری در زندگی.

خواندن کتاب رقصان زیر باران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ کتاب‌هایی نظیر رقصان زیر باران یکی از مهم‌ترین وسیله‌هایی است که تو را در اراده‌ات راسخ‌تر و رسیدن به مقصد مصمم‌تر می‌کند. خواندن این کتاب را به همهٔ کسانی که مشتاق تغییر و تبدیل به «بهترین خود» هستند، توصیه می‌کنیم.

درباره الکساندرا اِل

الکساندرا اِل مولف و مشاور تندرستی است که در منطقهٔ پرجمعیت واشنگتن‌دی‌سی با همسر و فرزندانش زندگی می‌کند. او پس از تجربهٔ فواید شفابخشی نوشتن از طریق درمان و روزنامه‌نگاری، نویسنده شد. او در سراسر جهان کارگاه‌های آموزشی تدریس‌می‌کند و به مردم کمک می‌کند تا صدای خود را بدون شرم از طریق قصّه‌گویی، شعر و داستان‌نویسی که ریشه در حقیقت دارند بیابند. مأموریت او به اشتراک‌گذاشتن شیوه‌های مراقبت‌ازخود و فرهنگ‌سازیِ جامعه از طریق ادبیّات و زبان است.

بخشی از کتاب رقصان زیر باران

«وقتی به تغییر فکرمی‌کنم، دوست‌دارم تغییروتحوّل بین فصلها را تصوّرکنم. این کار به من کمک‌می‌کند تا تغییر را بیشتر به عنوان یک شکوفایی زیبا ببینم تا یک فرآیند ترسناک. همیشه شیفتهٔ شاخ و برگ پاییزی بودم؛ من از نحوهٔ پژمردگی و پلاسیدگی برگها قبل از افتادن شگفت‌زده‌می‌شوم؛ خیلی وقتها فکرمی‌کنم چه چیز به درختان و گیاهان اعتماد کافی به خالقشان را داده که دوباره متولّدشده و موقع بهار برمی‌گردند. دوست‌دارم فکرکنم رنگهای طلایی‌وآتشین آنها شهامتی را بازنمایی‌می‌کنند تا چیزی را که دیگر به آن نیازی‌ندارند، بدون هیچ شبهه یا سؤالی بریزند.

من هرگز قدرت رهاکردن را نداشتم. اگر یک درخت بودم، دیوانه‌وار از این می‌ترسیدم که برگهایم هرگز برنخواهندگشت. اما در دنیای آرمانی، تغییر باعث ترس نمی‌شود. در عوض، ریزش را به عنوان بخشی از فرایند طبیعی کامل و سرسبزشدن تشویق‌می‌کند.

تغییری که طیّ این سالها به آن پی‌برده‌ام، جذّاب، رویایی یا غیرمنتظره نبوده. برعکس، باعث نگرانی شده و گاه پرهرج‌ومرج و اغلب وحشتناک بوده‌است. یادگیری نحوهٔ تغییر و عدم‌رهایی از آن تقریباً در همهٔ موقعیّت‌های زندگی‌ام باعث درد شده‌است. رابطهٔ من با سازگاری موردنیاز هم پرهیاهو بوده و هم نیروبخش. باوجود ناراحتی غیرقابل‌اجتناب از اینکه باید عادت‌های بد قدیمی را رهاکنم، مجبورشدم مفهوم خود را برای خودم دوباره تعریف‌کنم تا بتوانم هدفم را کشف‌کنم. و این به معنی درآغوش‌گرفتن زمان تنهایی، فصلی از تنهایی کامل بود. تغییر به تنهایی اوّلین انتخاب من نبود، امّا به ارزشمندترین انتخاب من تبدیل‌شد. تنهابودن به من نشان‌داد که می‌توانم هر چیزی، از جمله روشهای قدیمی و عادتهای بدم را که دیگر به‌دردنمی‌خوردند، بریزم، رهاکنم، و برآن چیره‌شوم. تغییر اهمیّت خودمختاری را به من آموخت که نحوهٔ دانستنش برایم غیرقابل‌باور بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۱۱۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۱۱,۵۰۰
۵۰%
تومان