دانلود و خرید کتاب تمرکز فرازمینی ترون کیو. دومونت ترجمه فاطمه صیفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تمرکز فرازمینی اثر ترون کیو. دومونت

کتاب تمرکز فرازمینی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تمرکز فرازمینی

کتاب تمرکز فرازمینی نوشتهٔ ترون کیو. دومونت و ترجمهٔ فاطمه صیفی است. انتشارات راوشید این کتاب را برای تقویت مهارت‌های ذهنی ما روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب تمرکز فرازمینی

کتاب تمرکز فرازمینی حاوی ۲۰ درس اساسی برای برانگیختن و تقویت مهارت‌های ذهنی و چیرگی بر قواعد موفقیت است. کتاب حاضر به صدهاهزار مخاطب در سرتاسر جهان کمک کرده تا با یادگیری روش‌های مهار بزرگ‌ترین ظرفیت ذهن انسان، بتوانند بر ناممکن‌ها چیره شوند. این کتاب در قالب ۲۰ درس کاربردی و ساده به ما ترفند‌هایی را می‌آموزد تا افسار ذهن خود را به چنگ بگیریم و تمرکز ذره‌بینی را به ابزاری سودمند برای رسیدن به موفقیت در هر جنبه‌ای از زندگی و حرفه تبدیل کنیم. ترون کیو. دومونت بیش از ۱۰۰ کتاب نوشته است. نام واقعی او «ویلیام واکر اتکینسون» است؛ ریاضی‌دانی همه‌فن‌حریف که مسیر حرفه‌ای خود را با سخنرانی دربارهٔ نیروهای ذهن، تقویت حافظه، اراده و گیرایی شخصیت انسان آغاز کرد. 

خواندن کتاب تمرکز فرازمینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تمرکز فرازمینی

«هر فردی توانایی تمرکز دارد، زیرا بدون آن نمی‌توانید حرفی بزنید یا کاری را انجام دهید. افراد در قدرت تمرکز با هم تفاوت دارند، زیرا بعضی توانایی آن را ندارند تا اراده کنند که در یک مدت زمان مشخص، موضوعی را در ذهن خود نگه دارند. میزان عزمی که فرد در مسیر هدف خود به‌‌کار می‌گیرد، تعیین می‌کند که چه کسی قوی‌ترین اراده را دارد.

اگر خودتان را بادقت بررسی کنید، باید شناخت خوبی از خود پیدا کرده باشید تا بتوانید دوباره تغییرات مناسبی را در خود ایجاد کنید. اول، آخر و همیشه به یاد داشته باشید که درست فکر کردن و درست زیستن نتیجه‌ای جز خوشبختی را به همراه نخواهد داشت.

پس، توجه داشته باشید که این به خود شما بستگی دارد که از این قدرتی که در درونِ شماست، استفاده کنید تا به خوشبختی برسید. بنابراین، هرکس که خوشحال نیست، مقصر خود اوست و نباید هیچ ادعای حقی در این زمینه داشته باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
۱۳,۰۰۰
۵۰%
تومان