دانلود و خرید کتاب هیتلر و استالین موسسه هیستوری آور ترجمه هیئت تحریریه مؤسسه فرهنگی آرمان رشد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هیتلر و استالین

کتاب هیتلر و استالین نوشتهٔ موسسه هیستوری آور (THE HISTORY HOUR) و ترجمهٔ هیئت تحریریه مؤسسه فرهنگی آرمان رشد و حاصل ویراستاری فاطمه رشوند و طاهره آشتیانی است. انتشارات آرمان رشد این کتاب تاریخی را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به مقایسهٔ دو رهبر بزرگ جنگ جهانی دوم پرداخته است.

درباره کتاب هیتلر و استالین

آدولف هیتلر و ژوزف استالین برای مردم جهان نامی پرآوازه هستند که با شنیدن نامشان احتمالاً انسان‌هایی شرور و دیکتاتور در ذهن تداعی می‌شود، اما بیشتر مردم خودِ آن‌ها را به‌درستی نمی‌شناسند. در کتاب هیتلر و استالین، داستان‌های ناشنیده یا کمتر شنیده‌شده از این دو شخصیت بزرگ تاریخی آمده است. در بخش اول، زندگی هیتلر از تولد تا مرگ و فرایند به قدرت‌رسیدن او نقل شده است. بخش دوم به معرفی استالین، کودکی، گرایش‌های مذهبی و عملکرد او پرداخته است که اطلاعات مفید و جدیدی به خواننده می‌دهد. با مطالعهٔ این کتاب با این دو فرد بیشتر آشنا شوید و روش و منش آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. عنوان برخی از بخش‌های این اثر عبارت است از «تنها یک مرد»، «رسیدن به قدرت»، «فرمان آتش رایشستاگ»، «کودکی که دوست داشته نمی‌شد»، «سیاست بیشتر، زندان بیشتر» و «دادگاه نمایشی به سبک شوروی».

آدولف هیتلر در ۲۰ آوریل ۱۸۸۹ به دنیا آمد و در ۳۰ آوریل ۱۹۴۵ درگشت. او سیاستمدار آلمانی، زادهٔ اتریش و رهبر حزب ناسیونال - سوسیالیست کارگران آلمان بود. در سال ۱۹۳۳ با انتخاب به‌عنوان صدراعظم آلمان به قدرت رسید. در سال ۱۹۳۴ پیشوای آلمان شد و تا زمان مرگ خود در سال ۱۹۴۵ بر این کشور حکم راند. آلمان به‌رهبری هیتلر با تهاجم به لهستان در اول سپتامبر ۱۹۳۹ باعث آغاز جنگ جهانی دوم در اروپا شد. او در طول جنگ در عملیات‌های نظامی نقش پررنگی داشت و از طراحان اصلی هولوکاست قلمداد می‌شود.

یُسِب بِساریُنیس دزِ جوغاشویلی شناخته‌شده با نام ژوزف ویساریونویچ اِستالین در ۱۸ دسامبر ۱۸۷۸ به دنیا آمد و در ۵ مارس ۱۹۵۳ درگذشت. او ملقب به مرد پولادین، سیاستمدار کمونیست، روسی انقلابی، دبیرکل حزب کمونیست اتحاد شوروی، نظامی و مارشال اتحاد شوروی، کمیسار دفاع خلق، رئیس شورای کمیسارهای خلق، رئیس کمیتهٔ دفاع دولتی، رهبر دوفاکتو و رئیس دولت کارگران و کشاورزان اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی بود. از زمان رسیدن به قدرت و جنگ جهانی دوم، استالین از تأثیرگذارترین افراد جهان بر تاریخ بشریت به شمار رفته است.

خواندن کتاب هیتلر و استالین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد روش و منش دیکتارتورهای مشهور جهان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۲۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۶۲۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان