دانلود و خرید کتاب استینک هی آب می رود! مگان مک دونالد ترجمه ریحانه جعفری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استینک هی آب می رود! اثر مگان مک دونالد

کتاب استینک هی آب می رود!

معرفی کتاب استینک هی آب می رود!

کتاب استینک هی آب می رود! نوشتهٔ مگان مک دونالد و ترجمهٔ ریحانه جعفری و ویراستهٔ مرجان مهدی پور است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب استینک هی آب می رود!

کتاب استینک هی آب می رود! که با تصویرسازی‌های «پیتر اچ. رینولدز» منتشر شده، اولین کتاب از مجموعهٔ «استینک دمدمی» است. این رمان کودک که در سال ۱۳۹۴ منتشر شده، داستانی پسربچه‌ای به نام «استینک» است. استینک قد خیلی کوتاهی داشت و یک سروگردن از خواهرش «جودی» کوتاه‌­تر بود. او هر روز صبح جودی را مجبور می‌­کرد تا قدش را اندازه بگیرد، اما یک سانت هم قدش بلندتر نشده بود. ماجرای عجیب زمانی بود که یک روز جودی در حین اندازه‌گیری قد استینک متوجه شد که او نه‌تنها بلندتر نشده؛ بلکه قدش آب رفته است. چه بلایی سر استینک آمده؟ بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب استینک هی آب می رود! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکانی که به خواندن رمان علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مگان مک دونالد

مگان مک دونالد متولد پیتزبورگ پنسیلوانیا و دانش‌آموختهٔ رشتهٔ زبان و ادبیات فارسی از کالج آبرلین است. او نویسنده‌ای پرکار است که آثارش به ۲۲ زبان ترجمه شده‌اند و مورد اقتباس سینمایی هم قرار گرفته‌اند. عمدهٔ شهرت او به‌ خاطر دو مجموعهٔ «جودی دمدمی» و «استینک دمدمی» است که هر دو به فارسی ترجمه شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۳,۵۰۰
تومان