دانلود و خرید کتاب جورج سرما می خورد نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جورج سرما می خورد اثر نویل استلی

کتاب جورج سرما می خورد

معرفی کتاب جورج سرما می خورد

کتاب جورج سرما می خورد به‌قلم نویل استلی و مارک بیکر با ترجمهٔ مهسا خسروی را نشر افق منتشر کرده است. این کتاب راوی یکی دیگر از ماجراهای پپا و برادرش جورج است. این‌بار جورج بدجوری سرما خورده و پپا باید به خوب شدن حال او کمک کند.

درباره کتاب جورج سرما می‌ خورد

دهمین جلد از مجموعهٔ دنیای پپا به‌قلم نویل استلی و مارک بیکر، از روزی شروع می‌شود که پپا و برادرش تصمیم می‌گیرند زیر باران بازی کنند. آن‌ها بالا و پائین پریدن در گودال‌های آب و خیس شدن زیر باران را دوست دارند. اما بازیگوشی اجازه نمی‌دهد تا آن‌طور که باید از این بازی لذت ببرند. جورج سرما می‌خورد و حالا مامان و بابا باید فکری بکنند. حال جورج خوب می‌شود؟ پپا چگونه با این وضعیت کنار می‌آید؟ داستان را بخوانید تا متوجه شوید.

خواندن کتاب جورج سرما می‌ خورد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۸ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب جورج سرما می خورد

«مامان به پیا و جورج می‌گوید اگر می‌خواهند زیر باران بازی کنند باید کلاه و لباس مناسب بپوشند تا خیس نشوند. اما جورج دوست ندارد کلاه سرش بگذارد برای همین آن را در چاله ای پر از گل پرت می‌کند. بابا می‌گوید: «بیایید تو بچه‌ها باران خیلی شدید شده. مامان می‌پرسد: «جورج کلاهت کجاست؟» جورج جواب می‌دهد: «آچو!» ای وای جورج سرما خورده است. «اچچچچووووو» جورج پشت سر هم عطسه می‌کند. مامان می‌گوید: «جورج کوچولوی طفلکی انگار حالت زیاد خوب نیست.» بابا می‌گوید: «من به دکتر خرس قهوه‌ای زنگ می‌زنم.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان