دانلود و خرید کتاب نامه های خرسی جان معصومه یزدانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نامه های خرسی جان اثر معصومه یزدانی

کتاب نامه های خرسی جان

معرفی کتاب نامه های خرسی جان

کتاب الکترونیکی نامه های خرسی جان نوشتۀ معصومه یزدانی است و نشر افق آن را منتشر کرده است. کتاب نامه های خرسی جان، دروس فارسی کلاس اول دبستان را به شیرینی خواندن قصه‌ها به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب نامه های خرسی جان

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به عنوان مثال اگر برای کودکی ۱۰ ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

دنیای الفبای فارسی، جهانی دوست‌داشتنی و سراسر قصه است. این‌ بار قرار است خرس کوچولوی مهربان با داستان سرگرم‌کنندۀ خود در کتاب نامه‌ های خرسی جان، تعدادی از این حروف را با مخاطبان پایۀ یکم ابتدایی مرور کند. معصومه یزدانی، نویسندهٔ این اثر خودآموز، شما را با مجموعه‌ای از واژه‌های متنوع و پرکاربرد آشنا کرده و با تمرین و تکرار جملات کوتاه و بلند، آرزوی روخوانی روان و بدون اشتباه را برای مخاطبان کوچک خود به یک واقعیت شیرین بدل می‌کند.

ماجرای نامه‌های خرسی جان همگام با آموزه‌های دروس ۱۴ تا ۱۸ کتاب روخوانی فارسی اول ابتدایی نوشته شده و بر یادگیری حروف مختلفی از جمله «ه»، «خ»، «ج»، «چ» و «ع» تمرکز دارد. این اثر موفق کمک‌آموزشی نیاز فرزند نوآموز شما را در روان‌خونی کلمات گوناگون برآورده خواهد کرد و همچنین یک راهنمای عالی در ارتقای مهارت جمله‌سازی خواهد بود. در کنار این‌ها، داستان خواندنی نامه‌های خرسی جان یادگیری املا‌ی کلمات تقویت می‌کند و همچنین آشنایی با دنیای سواد و کتاب‌خوانی را به فرایندی لذت‌بخش تبدیل می‌گرداند. نوشته‌های این خودآموز با خطی درشت و خوانا تهیه شده و برای کمک به روخوانی بهتر، بسیاری از کلمات تازه آواگذاری شده‌اند. همچنین تصویر‌گری‌های رنگارنگ و دیدنی آمنه اربابون جذابیت ویژه‌ای به روند داستانی کتاب بخشیده و به مخاطب کوچک کمک می‌کند تا درس‌نوشته‌های این اثر را یکی‌پس از دیگری با اشتیاق دنبال کند.

کتاب نامه‌های خرسی جان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب آموزنده برای کودکان مقطع تحصیلی اول دبستان که دروس ۱۴ تا ۱۸ کتاب فارسی را گذرانده‌اند، مناسب است.

بخشی از کتاب نامه های خرسی جان

«مامان و بابای عزیزم سلام.

من دارم می‌آیم چون تابستان شده و همه‌ی بچه‌ها برمی‌گردند خانه. خواهش می‌کنم یک کوزه‌ی عسل خیلی خیلی کوچولو از عمو خرس برایم بگیرید تا همین که رسیدم بخورم...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

حجم

۸۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۲ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان