دانلود و خرید کتاب استینک دمدمی در سوپر تندر مگان مک دونالد ترجمه محبوبه نجف خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استینک دمدمی در سوپر تندر اثر مگان مک دونالد

کتاب استینک دمدمی در سوپر تندر

معرفی کتاب استینک دمدمی در سوپر تندر

کتاب استینک دمدمی در سوپر تندر نوشتهٔ مگان مک دونالد و ترجمهٔ محبوبه نجف خانی است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده و از مجموعهٔ «جودی دمدمی و دوستان» این نشر است.

درباره کتاب استینک دمدمی در سوپر تندر

کتاب استینک دمدمی در سوپر تندر که با تصویرسازی‌های «اروین مادرید» منتشر شده، داستان یک خواهر و برادر به نام‌های «جودی» و «استینک» است. در این اثر که چهارمین کتاب از مجموعهٔ «جودی دمدمی و دوستان»است، استینک بی‌تاب و مشتاق دیدن ستاره‌ای دنباله‌دار به نام «شرمن هلم» در آسمان  است؛ اما با شنیدن خبری مبنی بر برخورد یک شهاب‌سنگ به کرهٔ زمین بسیار نگران شده و دنبال یک راه چاره است.

خواندن کتاب استینک دمدمی در سوپر تندر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان سال‌های پایانی دبستان که علاقه‌مند به خواندن داستان‌های ماجراجویانه هستند، از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمان لذت خواهند برد.

درباره مگان مک‌ دونالد

مگان مک دونالد متولد پیتزبورگ پنسیلوانیا و دانش‌آموختهٔ رشتهٔ زبان و ادبیات فارسی از کالج آبرلین است. او نویسنده‌ای پرکار است که آثارش به ۲۲ زبان ترجمه شده‌اند و مورد اقتباس سینمایی هم قرار گرفته‌اند. عمدهٔ شهرت او به‌ خاطر دو مجموعهٔ «جودی دمدمی» و «استینک دمدمی» است که هر دو به فارسی ترجمه شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۳۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان