دانلود و خرید کتاب به قول پرستو قیصر امین پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به قول پرستو اثر قیصر امین پور

کتاب به قول پرستو

انتشارات:نشر افق
امتیاز:
۴.۶از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب به قول پرستو

کتاب به قول پرستو نوشتهٔ قیصر امین پور است. نشر افق این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این مجموعه شعر برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب به قول پرستو

کتاب به قول پرستو که با تصویرسازی‌های «کبری ابراهیمی» منتشر شده، یک مجموعه شعر را در بر گرفته است؛ مجموعه‌ای که گفته شده پنجره‌ای تازه به روی نوجوان امروز می‌گشاید و او را به تماشای افق‌های متفاوتی می‌برد. سروده‌های قیصر امین پور نه‌تنها برای نوجوانان که برای مخاطب بزرگسال هم خواندنی است.

خواندن کتاب به قول پرستو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ گروه‌های سنی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره قیصر امین‌پور

قیصر امین‌پور در ۲ اردیبهشت ۱۳۳۸ در شهرستان گتوند استان خوزستان به دنیا آمد. در سال ۱۳۶۳ در رشته زبان و ادبیات فارسی به دانشگاه تهران رفت و این رشته را تا مقطع دکترا گذراند و در سال ۱۳۷۶ از پایان‌نامهٔ دکتری خود با راهنمایی محمدرضا شفیعی کدکنی با عنوان «سنّت و نوآوری در شعر معاصر» دفاع کرد. این پایان‌نامه در سال ۱۳۸۳ و از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد.

قیصر امین‌پور، تدریس در دانشگاه را در سال ۱۳۶۷ و در دانشگاه الزهرا آغاز کرد و سپس در سال ۱۳۶۹ در دانشگاه تهران مشغول تدریس شد. وی همچنین در سال ۱۳۶۸ موفق به کسب جایزه نیما یوشیج، موسوم به مرغ آمین بلورین شد. امین‌پور در سال ۱۳۸۲ به‌عنوان عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی برگزیده شد. وی در سال ۱۳۸۶ بر اثر بیماری کلیه و قلب در بیمارستان دی تهران درگذشت.

آثار زیادی برای کودکان و بزرگسالان از او به یادگار مانده است:

آینه‌های ناگهان / تنفس صبح / درکوچه آفتاب / طوفان در پرانتز (نثر ادبی، ۱۳۶۵) / منظومه ظهر روز دهم (شعر نوجوان، ۱۳۶۵) / مثل چشمه، مثل رود (شعر نوجوان، ۱۳۶۸) / بی‌بال پریدن (نثر ادبی، ۱۳۷۰) / مجموعه شعر آینه‌های ناگهان (۱۳۷۲) / به قول پرستو (شعر نوجوان، ۱۳۷۵) / گزینه اشعار (۱۳۷۸، مروارید) / مجموعه شعر گل‌ها همه آفتابگردانند (۱۳۸۰، مروارید) / مجموعه شعر دستور زبان عشق (۱۳۸۶، مروارید) / کتاب شعر و کودکی(۱۳۸۵، مروارید) / مجموعه کامل اشعار قیصر امین پور (مروارید)

کتاب «دستور زبان عشق» آخرین دفتر شعر قیصر امین پور بود که تابستان ۱۳۸۶ در تهران منتشر شد.

نظرات کاربران

سپهر
۱۴۰۲/۰۵/۱۸

عجب شاعری بود این قیصر امین پور...

یا فاطمه زهرا (س)
۱۴۰۲/۰۷/۰۹

شهیدی که بر خاک می خفت سر انگشت در خون خود زد و نوشت دو سه حرف بر سنگ به امید پیروزی... نه در جنگ که بر جنگ... قیصر امین پور توصیه می کنم که شعر ها و کتاب های آقای امین پور رو

- بیشتر
Mohammad Hosein Ebrahimi
۱۴۰۲/۰۵/۲۱

واقعا کتاب باحالیه اشعار خیلی خوبی داره

az
۱۴۰۲/۰۹/۲۸

عاشق شعرهای قیصر امین پور هستم مخصوصا مجموعه شعری گلها همه آفتابگردانند

طاها 1320
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

عالی قیصر رو خودم خیلی دوست دارم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۹۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان