دانلود و خرید کتاب بازاریابی در ورزش مایکل جی. فچکو ترجمه جواد فسنقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازاریابی در ورزش

کتاب بازاریابی در ورزش نوشتهٔ مایکل جی. فچکو و ترجمهٔ جواد فسنقری، محمدرضا معین‌فرد، علی‌اکبر خوشنویس‌زارچ و مژده پالیک است و انتشارات مبانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بازاریابی در ورزش

اغلب افراد جوانی که مشتاق ورود به عرصه‌ٔ ورزش هستند، بازاریابی در ورزش را به عنوان یک حرفه‌ای در نظر می‌گیرند که نیازمند شور و اشتیاق نسبت به ورزش است. این اعتقاد یک اشتباه بزرگ است! چراکه اغلب کتاب‌های درسی که برای آموزش این موضوع نوشته شده توسط ناظران حوزه‌ٔ بازاریابی ورزش نوشته شده است؛ نه خود مشارکت‌کنندگان این حوزه. این باور اشتباه همچنین دیدگاه‌های ارزشمند افرادی را که به‌طور فعالانه در کسب‌وکارهای ورزشی دخیل هستند را نیز نادیده می‌گیرد.

کتاب بازاریابی در ورزش الزامات مرتبط با پرداختن به مسائل مربوط به اهداف این کتاب به دو دسته تقسیم می‌شوند. اولاً کسب و کار و بازاریابی را به عنوان مشاهده‌کننده توسط متخصصان و پژوهشگران برآورد می‌کند. بسیاری از متون بازاریابی ورزشی با استفاده از یک چارچوب اصولی تهیه می‌شوند. موضوعات این کتاب و فصول آن شباهت زیادی به اصول متون بازاریابی دارند.

این کتاب از طریق تمرکز بر روی حوزه‌های مفهومی، استراتژیک و عملی بازاریابی ورزشی سعی می‌کند با این موضوع کنار بیاید. مشارکت‌کنندگان این کتاب نه‌تنها نویسندگان آن هستند، بلکه این کتاب از تفکرات بسیاری از مشارکت‌کنندگان حوزه‌ٔ بازاریابی ورزشی نیز نشئت می‌گیرد که یک فهرست قوی از مدیران اجرایی موفق در زمینه‌ٔ رسانه‌ها، بازاریابی و دیگر حوزه‌های کسب و کارهای ورزشی را تشکیل می‌دهند.

هدف دوم کتاب بازاریابی در ورزش، مشارکت فعالانه دانشجویان در فرآیند ارائه‌ٔ اطلاعات موجود در زمینه‌ٔ جنبه‌ٔ سرگرمی ورزش است. تمرین برای تفکر انتقادی نیازمند این است که موقعیت‌های مختلفی که بازاریابان و مدیران ورزشی با آن مواجه هستند را در نظر بگیرد. یک پرونده‌ٔ بازاریابی ورزشی در اواخر هر فصل، شما را در نقش تصمیم گیرنده قرار می‌دهد. این پرونده شما را به استفاده از دانش و مفاهیم کلیدی، در موقعیت‌های تجاری که با آن مواجه هستید، قادر می‌سازد.

خواندن کتاب بازاریابی در ورزش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ تربیت‌بدنی و فعالان حوزهٔ ورزش و مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۵ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹۵ صفحه

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
تومان