دانلود و خرید کتاب بهبود عزت نفس کریستین پک ترجمه مسعود پاینده فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهبود عزت نفس اثر کریستین پک

کتاب بهبود عزت نفس

معرفی کتاب بهبود عزت نفس

کتاب بهبود عزت نفس نوشتهٔ کریستین پک و ترجمهٔ مسعود پاینده فرد و سهیلا خورشیدی است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بهبود عزت نفس

کتاب بهبود عزت نفس با تعریف عزت‌نفس آغاز شده و پس از پرداختن به موضوعاتی مانند اهمیت عزت‌نفس، پیامدهای عزت‌نفس پایین، ویژگی‌های افراد درون‌گرا، توقف خود‌انتقادی و شروع به خویشتن‌دوستی، ارتباط با دیگران، خودارزشمندی و... با بخشی به نام «زندگی هوشمندانه» پایان گرفته است.

خواندن کتاب بهبود عزت نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهبود عزت نفس

«رسانه ها برای کودکان مفیدترهستندچرا که وقتی بچه ها از همان ابتدا در معرض این مدل ها و تبلیغات باشند بهتر متوجه غیرواقعی بودن شان می شوند و چنین مسائلی برایشان عادی خواهدشد. البته در برنامه هایی که برای کودکان در نظر گرفته می شود همه آنها تقریباً در یک سطح هستند و تفاوت های اجتماعی و فرهنگی چندان مشهود نیست. امادرمورد نوجوانان و جوانان قضیه فرق می کند؛آن ها خودشان را با این الگوهای غیر واقعی مقایسه می کنند که برای عزت نفس شان آسیب زاست. متاسفانه در رسانه ها فقط ظاهر مسائل نشان داده می شود و واقعیت ها مطرح نمی گردد. فردی که از نظر ما زیبا و جذاب به نظر می رسد کلی جراحی زیبایی و هزینه انجام داده با گریم های سنگین، نورپردازی صحنه و فتوشاپ به این شکل دیده می شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

حجم

۶۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۲ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان