دانلود و خرید کتاب اسطوره های شنا، قایقرانی، توپ و فوتبال در جهان باستان تهمورث نورایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسطوره های شنا، قایقرانی، توپ و فوتبال در جهان باستان اثر تهمورث نورایی

کتاب اسطوره های شنا، قایقرانی، توپ و فوتبال در جهان باستان

معرفی کتاب اسطوره های شنا، قایقرانی، توپ و فوتبال در جهان باستان

کتاب اسطوره های شنا، قایقرانی، توپ و فوتبال در جهان باستان نوشتهٔ تهمورث نورایی و حسن مرادی و سارا هنرمند راد است. نشر میترا آقاکوچک این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اسطوره های شنا، قایقرانی، توپ و فوتبال در جهان باستان

کتاب اسطوره های شنا، قایقرانی، توپ و فوتبال در جهان باستان پس از پرداختن به معنا و مفهوم اسطوره، مکاتب اسطوره‌شناسی، آیین و جشن و اسطوره‌های قهرمان، مطالب خود را با پرداختن به دیدگاه‌های اسطوره‌ای درمورد پیدایش انسان، تحولات مهم و تعیین‌کننده در پیشرفت انسان ابتدایی و ریشه‌ها و زمینه‌های پیدایش انواع ورزش‌ها در دوران پیشاتاریخ ادامه داده است. این کتاب در ادامه از شنا در ایران باستان، اسطوره، توپ و فوتبال و اسطوره‌های شنا، قایق‌رانی، توپ و فوتبال و اسطوره‌های توپ و فوتبال در جهان باستان سخن گفته است. با مطالعهٔ این اثر با شخصیت‌هایی اساطیری مانند «ایکاروس»، «اوفموس»، «اندورونا»، «آمون»، «آناهیتا»، «اوراشیماتارو» و «انسان طلایی و انسان فقیر»‌ آشنا می‌شوید.

خواندن کتاب اسطوره های شنا، قایقرانی، توپ و فوتبال در جهان باستان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران اسطوره و ورزش و مطالعه درمورد پیوند این دو پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسطوره های شنا، قایقرانی، توپ و فوتبال در جهان باستان

«روش‌های زندگی در کنار دریاچه‌ها، رودها و دریاها ارتباط و پیوستگی انسان برای عبور و مرور از آب‌ها را افزایش داد و صنعت دریانوردی، کشتی‌رانی و صید ماهی به شکل انبوه را به وجود آورد. دریای طوفانی گاه کشتی‌ها را در هم می‌شکست و غرق می‌کرد؛ در این مرحله توانایی شنا کردن به معنی زنده ماندن احتمالی و عامل بقای انسان شمرده می‌شد. به‌ویژه برای ملوانان و مردمی که در حاشیه‌ی آب‌ها زندگی می‌کردند، یادگیری آن ضروری بود. امروزه قهرمانان شنا یادآور جان‌فشانی‌ها و مبارزات مردمی هستند که در مقابله با آب‌های خروشان جنگیدند، شکست خوردند، به‌کام آب‌ها فرو رفتند و یا با پیروزی خود گام مهمی در تسلط بر آب‌ها و زندگی با آن برداشتند. شناگر امروزی زنده‌کننده یاد ملوانان شجاع و ماجراجویی است که از دل آب‌ها عبور کردند و موفق به کشف مناطق دور دست شدند. اسطوره‌های شنا، انسان‌های شجاعی بودند که مسیرهای دریایی را برای نسل‌های بعدی هموار کردند. رستم پهلوان اسطورهای ایران باستان نیز در شناگری صاحب مهارت بود. اسطوره‌ی مصری خنوم -چون خدای آب - را به هیاَت خدایی با دستان گشوده و درحالی‌که نیل از دست‌های او جاری است ترسیم کرده‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان