دانلود و خرید کتاب آموزش CINEMA 4D امیرحسن محمدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش CINEMA 4D اثر امیرحسن محمدپور

کتاب آموزش CINEMA 4D

ویراستار:نرگس مهربد
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش CINEMA 4D

کتاب آموزش CINEMA 4D نوشتهٔ امیرحسن محمدپور و ویراستهٔ نرگس مهربد است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن‌ها را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش CINEMA 4D

این کتاب، کلید ورود به دنیایی جدید است و شما را به دنیای گرافیک سه‌بعدی، دنیای واقعیت مجازی و به بازار کار گرافیک وارد می‌کند. گرافیک سه‌بعدی یکی از محورهای اصلی در صنعت فیلم، تبلیغات و گیم‌سازی است. در زمینه واقعیت مجازی و شبیه‌سازی دنیاهای مجازی نیز گرافیک سه‌بعدی حرف اول را می‌زند. نرم‌افزار سینمافوردی نیز سهل‌الوصول‌ترین راه، برای متخصص شدن در گرافیک سه‌بعدی است.

آموزش‌های ارائه شده در این کتاب، با وسواس انتخاب شده‌اند تا شما را به صورت مفید و هدفمند به یک گرافیست متخصص تبدیل کنند. محتوای همراه کتاب به صورت ویدئویی به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع این هنر را به‌صورت حرفه‌ای بیاموزید.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب آموزش CINEMA 4D را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان رشتهٔ گرافیک سه‌بعدی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۳۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
۷۷,۰۰۰
۳۰%
تومان