دانلود و خرید کتاب ورود اریک هایسرر ترجمه حمزه ابراهیم زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ورود اثر اریک هایسرر

کتاب ورود

نویسنده:اریک هایسرر
ویراستار:فخری مرجانی
انتشارات:ساقی
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ورود

کتاب ورود نوشتهٔ اریک هایسرر است. و حمزه ابراهیم زاده و فخری مرجانی آن را ترجمه‌ کرده‌اند. این اثر توسط انتشارات ساقی منتشر شده است. این کتاب یک فیلنامهٔ علمی تخیلی است. داستان از جایی آغاز می‌شود که چند شی‌ء فضایی ناشناس در نقاطی مختلف از کره زمین فرود می‌آیند.

درباره کتاب ورود

لوئیس زنی جوان و یک زبان‌شناس برجسته است که اغلب اوقاتش را به تدریس در دانشگاه اختصاص می‌دهد. با فرود آمدن دوازده سفینهٔ فضایی در نقاط مختلف جهان، از جمله آمریکا، جوی پر از وحشت و ترس و ابهام بر دنیا حاکم می‌شود. ارتش آمریکا با توجه به سابقهٔ لوئیس، که یک زبان‌شناس ماهر است، به سراغش می‌رود و درخواست همکاری می‌دهد تا شاید او بتواند این کلاف سردرگم را باز کند.

این کتاب که اثری درام، تخیلی و معمایی دارد تا انتها مخاطب را درگیر می‌کند.

همچنین این کتاب تاثیر همدلی را نشان می‌دهد.

 همچنین فیلم این کتاب افتخارات بی‌نظیری را کسب کرده است.

ورود برای اولین‌بار در ۱ سپتامبر ۲۰۱۶ در جشنوارهٔ فیلم ونیز به نمایش درآمد و در ۱۱ نوامبر از طریق پارامونت پیکچرز در سینماهای ایالات متحده اکران شد.

ورود در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار نامزد دریافت هشت جایزه از قبیل بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌برداری و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی شده بود و در نهایت برندهٔ جایزهٔ بهترین تدوین صدا شد. آدامز نیز نامزد دریافت جوایز بفتا و گلدن گلوب در رشتهٔ بهترین بازیگر زن شد. عدم موفقیت آدامز در دریافت نامزدی اسکار از سوی چند روزنامه‌نگار بیان شد.

خواندن کتاب ورود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

علاقه‌مندان به سینما و نقدهای سینمایی، دانشجویان مرتبط با رشته هنر و فیلم‌نامه‌نویسی، و تمام طرفداران ژانرهای معمایی و تخیلی پیشنهاد می‌کنیم‌.


بخشی از کتاب ورود

تصویر بیابانی را نشان می‌دهد در آن شی‌ء عجیب و غریب درازی، معلق بالای خط درختان قرار دارد. آن چیز جلوی نور خورشید را گرفته و ابعاد آن را نمی‌شود حدس زد. از بعضی جهات، ظاهری معقر دارد که طوری ثابت و بی‌حرکت است که انگار در پوسته زمین فرو رفته‌. هلی‌کوپتر دیگری وارد قاب شده و نزدیک آن می‌شود و ناگهان مقیاس آن چیز آشکار می‌شود؛ به اندازه یک آسمان‌خراش عظیم! در نوشته‌های زیرنویس این عبارت می‌آید: ((سفینه بیگانه در مونتانا)). بین صدای هوف‌هوف هلی‌کوپتر، گزارشگر در محل با صدایی بلند و تقریبا عصبی فریاد می‌زند [که به خاطر صدای هلی‌کوپتر شنیده نمی‌شود]، صدا قطع می‌شود و صدای مجری زن جای آن را می‌گیرد. تصویر، برش می‌خورد به استودیوی خبر و زن رویش را به سمت دوربین برمی‌گرداند. مجری: این شی‌ء، آم، ظاهراً چهل دقیقه قبل پایین اومده و... ما منتظریم که خبری بشنویم که آیا این چیز سفینه آزمایشی است یا... او به مشت دوربین نگاه می‌کند تا شاید از آن پشت به او کمک کنند. تصویر تلوزیون کات می‌خورد به ویدئویی دیگر، این‌بار نزدیک‌تر به زمین. سفینهٔ دراز انگار ته نداردو ظاهراً هیچ پنجره و شیاری ندارد. صدای مجری روی این ویدئو می‌آید‌.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۵۱۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان