دانلود و خرید کتاب شگفتی های همه چیز فروشی نامیا کیگو هیگاشینو ترجمه محمد نوروزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شگفتی های همه چیز فروشی نامیا اثر کیگو هیگاشینو

کتاب شگفتی های همه چیز فروشی نامیا

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب شگفتی های همه چیز فروشی نامیا

کتاب «شگفتی های همه چیز فروشی نامیا» نوشتۀ کیگو هیگاشینو و ترجمۀ محمد نوروزی است و انتشارات دانش‌آفرین آن را منتشر کرده است. شگفتی‌های همه‌چیزفروشی نامیا، رمانی جذاب و خواندنی از ادبیات ژاپن است.

درباره کتاب شگفتی های همه چیز فروشی نامیا

رمان با پرسه‌زدن ۳ پسر جوان و مشکوک در محله ساعت ۲ نیمه‌شب آغاز می‌شود. کوهی، آتسویا و شوتا در حال فرار به سمت پناهگاهی هستند که شوتا پیشنهاد داده است. وقتی به آنجا می‌رسند یک خانۀ سنتی ژاپنی با یک مغازه در جلوی طبقۀ اول آن می‌بینند، یک همه چیز فروشی خارج از محلۀ مسکونی. آن ها وارد خانه می‌شوند و قرار است تا صبح به هر نحوی در آن خانۀ متروک و قدیمی بمانند تا اینکه پاک نامۀ سفیدی از داخل شیار صندوق پستی به داخل می‌افتد که باعث وحشت پسران می‌شود چون این به آن معنی بود که کسی می‌دانست آن‌ها آنجا هستند و می‌خواست چیزی به آن‌ها بگوید اما آن نامه از طرف یک زن بود که برای حل مشکلش کمک می‌خواست. ۳ بزهکار جوان به زودی متوجه می‌شوند که مغازۀ متروکۀ همه چیزفروشی نامیا متعلق به فردی بوده که پاسخ سخت‌ترین مشکلات زندگی را می‌دانست، مردم مشکلاتشان را در صندق پست می انداختند و جوابش را صبح روز بعد در جعبۀ شیر جلوی در خانه می‌گرفتند. پیدا کردن آن نامه سرآغاز ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و کشف حقایق چندین ساله است.

شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا، رمانی فانتزی، معمایی و رازآلود است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و نسخۀ زبان چینی آن به ۱۰ کتاب پرفروش آمازون تبدیل شد. کتاب شگفتی‌های همه چیز فروشی نامیا شامل ۵ فصل می‌شود. «فصل اول: پاسخ‌های داخل جعبه شیر»، «فصل دوم: دلگیری‌های شبانه»، «فصل سوم: یک شب در ماشین سیویک»، «فصل چهارم: لحظه‌ای سکوت به احترام بیتلز» و «فصل پنجم: دعاهایی از آسمان بالای سر»

خواندن کتاب شگفتی های همه چیز فروشی نامیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات ژاپن و علاقه‌مندان به رمان‌های فانتزی  و معمایی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کیگو هیگاشینو

کیگو هیگاشینو در سال ۱۹۵۸ در شهر اوساکای ژاپن دیده به جهان گشود. او یکی از شناخته‌شده‌ترین نویسندگان امروز ادبیات آسیای شرقی به شمار می‌رود. او در رشتهٔ مهندسی برق و در دانشگاه زادگاهش تحصیل کرد و پس از اتمام درس، به‌عنوان مهندس در شرکتی بزرگ مشغول به کار شد. در همان ایام بود که نویسندگی را نیز به‌طورجدی آغاز کرد و با نگارش داستان‌هایی کوتاه و بلند، در عالم ادبیات به آوازه‌ای فراوان رسید. کیگو هیگاشینو نویسنده‌ای پرفروش و پرافتخار است. آنچه در ادامه آمده، عناوین برخی از بهترین نوشته‌های داستانیِ اوست: «معادلهٔ نیمهٔ تابستان»، «رستگاری یک قدیسه»، «خانه‌ای که در آن مرده بودم»، «تازه‌وارد»، «فداکاری مظنون x»، «شگفتی‌های همه‌چیزفروشی نامیا» و «بدخواهی». کیگو هیگاشینو جوایز و افتخارات گوناگونی را نیز نصیب خود کرده است.

بخشی از کتاب شگفتی های همه چیز فروشی نامیا

«همه چیز به‌عنوان یک شوخی با بچه‌های همسایه شروع شد. بچه‌ها همیشه اسم مغازه رو ندانسته نایامی نایامی تلفظ می‌کردند که معنی مشکل و سختیه. یک خط روی تابلوی مغازه‌ام هست که نوشته: نیاز به سفارش‌دادن دارید؟ از داخل پرس‌وجو کنید. بچه‌ها هم داخل می‌اومدن و سؤال می‌پرسیدن که مثلاً: بابابزرگ می شه دربارۀ مشکلاتم ازت سؤال بپرسم؟ و من هم در جواب می‌گفتم: آره حتماً. هرچی می‌خواین ازم بپرسید و بعد از اون ماجرا بچه‌ها با سؤالای مختلف به مغازه می‌اومدن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

قیمت:
۱۰۷,۵۰۰
تومان