دانلود و خرید کتاب استارتاپ های چینی علی صبور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استارتاپ های چینی اثر علی صبور

کتاب استارتاپ های چینی

نویسنده:علی صبور
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب استارتاپ های چینی

کتاب الکترونیکی استارتاپ‌های چینی با قلم روان علی صبور در اختیارتان قرار می‌گیرد. انتشارات نمای علم عهده‌دار چاپ و نشر این کتاب حوزهٔ اقتصاد بوده است. اگر شما هم از علاقه‌مندان رویکردهای نوین در دنیای تجارت و اقتصاد هستید، تا انتها با این کتاب خواندنی همراه باشید.

دربارهٔ کتاب استارتاپ‌های چینی

اگر از دنبال‌کنندگان اخبار اقتصادی بوده و گاه‌گاهی به سراغ مقالات این حوزه رفته باشید، حتماً بارها و بارها با کلمهٔ «استارتاپ» و انواع مشاغل استارتاپی برخورد داشته‌اید. بااین‌حال، بعید است در مورد راه‌اندازی استارتاپ به سبک چینی‌ها اطلاعات زیادی در اختیارتان قرار گرفته باشد. البته اصلاً نگران نباشید چون به کمک کتاب استارتاپ‌های چینی، نوشتهٔ علی صبور، به طور کامل با این حوزه آشنا خواهید شد. 

چه کشورهای توسعه‌یافته و چه کشورهای در‌حال‌توسعه، به واسطهٔ استارتاپ‌هایی که در آن‌ها شکل می‌گیرد، می‌توانند پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کنند و سروسامانی به بخش‌های گوناگون اقتصاد خود بدهند. در این بین، چین یکی از کشورهایی است که توانسته از استارتاپ‌ها و مزایای آن‌ها نهایت بهره را ببرد. جوانان چینی با روی‌آوردن به مشاغل استارتاپی و ایجاد کسب‌و‌کارهای نوین، همچنین با بهره‌گیری از فناوری‌های امروزی، توانسته‌اند بخش‌های خرد و کلان اقتصاد کشورشان را دستخوش تحول کنند. 

در سال‌های اخیر نیز هوش مصنوعی و انواع ربات‌ها به کمک استارتاپ‌های چینی آمده‌اند و به‌نظر می‌رسد این نوع از کسب‌و‌کارها وارد مراحل تازه‌ای شده‌اند. استارتاپ‌ها با بهره‌گیری از ربات‌ها هم موجب می‌شوند کارفرمایان در هزینه‌های جاری خود صرفه‌جویی کنند و هم نیاز آن‌ها به منابع انسانی کاهش پیدا کند. گویا استارتاپ‌های چینی دارند مسیری را طی می‌کند که انتهای آن رسیدن به حداکثر سود و صرف کمترین هزینه است. 

اگر شما هم بعد از مطالعهٔ این توضیحات مشتاق شده‌اید که با سازوکار استارپ‌های چینی آشنا شوید و به مراحل شکل‌گیری آن‌ها پی ببرید، باید بگوییم کتابی که در مقابلتان قرا گرفته از بهترین منابع فارسی در این حوزه به شمار می‌آید. چگونگی پرورش ذهن برای راه‌اندازی استارتاپ‌ها، مشخصه‌های یک استارتاپ موفق، شناخت بلوغ استارتاپی و راه‌های تحقق آن، رویارویی استارتاپ‌های چینی با رقبای خود در کشورهای غربی و... تنها برخی از موضوعات و مباحثی هستند که در این اثر به آن‌ها پرداخته شده است.

کتاب استارتاپ‌های چینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب استارتاپ‌های چینی برای صاحبان کسب‌و‌کارهای استارتاپی و کارآفرینانی که می‌خواهند کسب‌و‌کار جدید خود را راه‌اندازی کنند سودمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب استارتاپ‌های چینی

بسیاری از جرقه‌های فکری راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها، حمایت‌های دولتی، نمایشگاه‌های فناوری و صدور فرهنگ چینی، مدیون هالیوود چینی توسط غول‌های رسانه‌ای است و این مورد باعث به وجود آوردن استارت‌آپ‌های چینی شده است که کمک شایانی به رشد انگیزه جوانان چینی کرده است.

در چین هنوز بسیاری از جوانان به کسب‌وکارهای سنتی احترام می‌گذارند. هرچند که در این سال‌ها شاهد ترویج فناوری از طریق شبکه‌های اجتماعی هستیم که تمامی فرآیند آشنایی با محصولات و خدمات و سفارش آن از طریق دنیای مجازی صورت می‌پذیرد. در آینده، فضای متاورس همه‌چیز را متحول خواهد کرد و اکنون شاهد شکست اکثر بسترهای متاورسی در جهان هستیم و این شکست‌ها تا ده‌ها سال دیگر ادامه دارد. در آینده، ابزارهای هوش مصنوعی در یک ثانیه می‌تواند ده‌ها پلتفرم را ایجاد و یا نابود کنند.

گزیده بهترین آثار جابر بن حیان در کیمیاگری
محمدرضا توکلی صابری
کارآفرینی، تولید، توسعه فعالیت های اقتصادی
قدرت الله طالب بیدختی
نظریه پردازان بزرگ جهانی شدن
اندرو جونز
از دارالطباعة تا حجره
محمدحسین انصاریان
بابانوئل اخراج شد!
لوئیز بانویل
صد و ده داستان از زائران صاحب الزمان (عج)
علی‌اکبر ورمزیاری
زندگی پس از صاعقه
دوری فیکلین
روانی
رابرت بیلاک
سیرک شبانه
ارین مورگنشترن
نقش فرزندپروری بر کاهش اضطراب ریاضی
سهیلا ضرغامی
زندگی مطلوب
فردین احمدی
در محاصره خودشیفتگان
توماس اریکسون
درآمدها و مخارج دولت در ایران
مهرداد صابر اردکانی
داده کاوی در تجارت الکترونیک
محمدرضا جمدر
مشاوره در مدارس معاصر (نظریه، پژوهش و تمرین)
معصومه خسروی
ماجراهای من و درسام برای ۲۰ گرفتن، دین و زندگی ۱ انسانی (پایه دهم)
محمد کشوری
سلم السماوات
شیخ ابوالقاسم‌بن ابی حامد کازرونی
نفرتی که تو می کاری
انجی توماس
رمزشناسی حالات دست و بدن در هنرهای بودایی و هندویی
امیرحسین ذکرگو
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۵۵۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان