دانلود و خرید کتاب قوانین قدرت رابرت گرین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانین قدرت اثر رابرت گرین

کتاب قوانین قدرت

معرفی کتاب قوانین قدرت

«قوانین قدرت» نوشته رابرت گرین ( -۱۹۵۹)، نویسنده و سخنران آمریکایی است. رابرت گرین به خاطر کتاب‌هایش در زمینه قدرت و استراتژی شهرت جهانی دارد. کتاب قوانین قدرت که مدت‌ها در ردیف پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان قراردارد شامل راهنمایی‌های عملی برای افرادی است که خواهان قدرت هستند، قدرت را نظارت می‌کنند و مایلند به این اهرم نیرومند مجهز شوند. قوانین برشمرده در این کتاب عصاره‌ی ۳۰۰۰ سال تاریخ قدرت جهانی است که در اوضاع و شرایط کنونی نیز به طور کامل کاربرد دارد.
معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظرات کاربران

ناجی
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

این کتاب نسخه کم حجم تر و خلاصه شده و ارزانتر و البته سانسور شده کتاب "۴۸ قانون قدرت از رابرت گرین" هستش کتاب خوبیه و ترجمه خوبی هم شده **علت اینکه من این کتاب رو خلاصه شده و سانسور شده

- بیشتر
mahdi
۱۳۹۶/۰۶/۱۵

چرا 13 تا از قوانین کتاب رو سانسور کرده

Dexter
۱۳۹۶/۰۷/۰۸

واااای که این کتاب چقدر خوبه.....واقعا مثل رفیق می مونه برام....هر روز درس های خوبی ازش یاد می گیرم......😃😄👌 بخشی از کتاب _ هنگامی که استعدادهای بالقوه تان را متجلی می سازید به طور طبیعی رنجش، رشک و حسد را در بعضی افراد

- بیشتر
...
۱۳۹۸/۰۱/۱۷

کتاب بسیار خوب با دخل و تصرف زیاد در ترجمه

Mr.Shadow
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

این کتاب جذاب تر و پرمحتوا تر از چیزی بود که فکر میکردم . . . به جرات یکی از جالب ترین کتاب هایی بوده که تا حالا خوندم. خوندنش توصیه میشه.

ehsan27
۱۳۹۸/۰۱/۱۲

کتاب جالب و متفاوتی هست.. نکات جالبی را با مثال های تاریخی آورده..

Aram
۱۳۹۹/۰۵/۱۶

کتاب خیلی خوبیه.. من از خوندنش لذت بردم.. متن روان بود و نویسنده از جملات پیچیده استفاده نکرده بود.. ارزش خوندن داشت... ★★★★★

Mehdi Fuladi
۱۳۹۶/۰۶/۱۶

عاااالی

Miriam
۱۳۹۸/۰۵/۱۵

کتاب بسیار جالبیه

KAMA
۱۳۹۷/۱۲/۲۷

کتاب عمیقن و به شدت کتاب قوی و جامعی است. با این حال کل جملات کتاب از اتمسفری تنفس می‌کنند که با جهان‌بینی توحیدی در نقاط حساس فاصله دارد، اما در نوع و فضای خاص خودش بهترین است. توصیه می‌شود،

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳۹)
فردی که از دیگران به شما نزدیکتر است، بهتر از هرکسی می‌داند که در چه شرایطی ضربه بزند.
ehsan27
خسیسی به منظور حفاظت از دارایی‌اش تمام داروندارش را فروخت، به خشتی از طلا تبدیل و در گودالی پنهان کرد. او گاه و بی‌گاه به سراغش می‌رفت و آن را وارسی می‌کرد. این کار کنجکاوی یکی از کارگرانش را برانگیخت و او را به فکر انداخت که مبادا ارباب گنجی را در این گودال مخفی کرده است. به همین دلیل روزی از غفلت اربابش سوءاستفاده کرد و با رفتن به این مکان خشت طلا را دزدید. وقتی خسیس بازگشت و دریافت طلا به یغما رفته است ناله و مویه سرداد و موهای سرش را کَند. همسایه‌اش پس از آگاهی از موضوع و اندوه و ناراحتی شدید خسیس گفت: «گریه و زاری تو فرجامی جز تحلیل نیروها و خسته کردن اعصابت ندارد. سنگی را بردار و در همان جا بگذار و فکر کن که خشت طلاست. زیرا به هر حال تو قصد استفاده از آن را نداشتی، چه تفاوت دارد که در این گودال خشت طلا نهفته یا تکه‌ای سنگ. ارزش پول نه در تصاحب و تملک آن، که در استفاده از آن است.
Dexter
هیچ انتقامی بهتر از بی‌توجهی نیست. با سبک شمردن، افراد نالایق را در خاکی دفن می‌کنید که از خلاء و پوچی خودشان مایه گرفته است.
Dexter
توجه بیجا به حریف شما را ضعیف و زبون جلوه می‌دهد، هر چقدر برای سرکوب چنین حریفی وقت بگذارید از شأن خود کاسته و به منزلت او افزوده‌اید.
Dexter
. جان دی راکفلر در سال هزار و هشتصد و شصت تصمیم گرفت صنعت نفت را به انحصار خود درآورد. اگر می‌خواست تمام شرکتهای کوچک نفت را خریداری کند، صاحبان شرکتها دست او را خوانده و جبهه‌گیری می‌کردند. برای غلبه بر این معضل او مخفیانه تمام شرکتهای راه‌آهن را که به حمل‌ونقل نفت اشتغال داشتند خرید. از آن پس او هر بار که برای خرید شرکتی خاص با مقاومت روبه‌رو می‌شد با یادآوری وابستگی‌شان به خط آهن به طور تلویحی به آنان گوشزد می‌کرد که می‌تواند با خودداری از انتقال نفت‌شان و یا افزایش تعرفه حمل‌ونقل شرکت آنان را به ورشکستگی بکشاند. به هر حال راکفلر با تغییر زمین بازی آنان را به جهتی که خواستارش بود سوق داد. این تکنیک در مورد افرادی که به هیچ قیمتی حاضر نیستند کوتاه بیایند بسیار مؤثر است.
Dexter
وقار و یکپارچگی شخصیت زرهی است که آدمی را در برابر هرگونه تهاجم و تعارض مصون نگه‌می‌دارد.
Dexter
قانون ۲۶: ارزشهای حاکم بر جامعه را محترم شمرید اگر بکوشید با افکار و رفتار غیرمعمولتان نشان دهید که از دیگران یک سر و گردن بالاترید. مردم با این تلقی که جویای توجه هستید و قصد تمسخر و تحقیرشان را دارید در برابرتان جبهه‌گیری می‌کنند. بهتر آن است که هنگام مجالست و همنشینی با مردم فروتنی پیشه کنید و تمام ابعاد زندگیتان را با معیارها و استانداردهای حاکم بر جامعه تطبیق دهید.
Dexter
گله از گوسفند سیاه دوری می‌کند. یقین ندارد که او به آنها پیوسته و همبسته است. به همین دلیل گوسفند از گله عقب می‌ماند، سرگردان می‌شود و نهایتاً به چنگ گرگها می‌افتد. از گلّه جدا نشوید. جمعیت امنیت پدید می‌آورد. در قلمرو اندیشه متفاوت باشید، نه در عرصۀ رفتار.
Dexter
افرادی که به طور طبیعی از قابلیتها و مهارتهای فوق‌العاده برخوردارند تا حد ممکن نباید استعدادها و موهبتهای طبیعی‌شان را تبلیغ کنند.
Dexter
. آنچه را که به آن واکنش نشان نمی‌دهید نمی‌تواند شما را تحت کنترل درآورد. زیرا فکر، احساس و غرورتان درگیر نمی‌شود. بهترین گوشمالی به پشه مزاحم نادیده گرفتن آن است. اگر این کار برایتان ناممکن است، مخفیانه نقشه بکشید چگونه می‌توان از شرّش خلاص شد؛ هرگز توجه‌تان را به حشرۀ مزاحمی که به هر حال می‌میرد یا دور می‌شود معطوف نکنید. برخورد با عواملی که در درازمدت نمی‌تواند به شما آسیب رساند کسر شأن بدانید و به آن پشت کنید.
Dexter

حجم

۲۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان