دانلود و خرید کتاب آنابل و جعبه جادویی مک بارنت ترجمه شادی صدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنابل و جعبه جادویی اثر مک بارنت

کتاب آنابل و جعبه جادویی

نویسنده:مک بارنت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آنابل و جعبه جادویی

کتاب الکترونیکی آنابل و جعبه جادویی نوشتۀ مک بارنت و ترجمۀ شادی صدری است و انتشارات دنیای اقتصاد تابان آن را منتشر کرده است. کتاب آنابل و جعبه جادویی، درباره دختری به نام آنابل است که یک جعبۀ جادویی پیدا می‌کند. جعبة آنابل جادویی است، اما این جعبه فقط برای او جادویی است، نه برای شاهزاده‌ای که می‌خواهد جعبه را از آنابل بخرد یا حتی بدزدد!

درباره کتاب آنابل و جعبه جادویی

آنابل و جعبه جادویی به‌عنوان یکی از موفق‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۵ شناخته شد، اثری کوچک و جمع‌وجور که در نظر اول برای گروه سنی الف نوشته شده است، اما کمی پس از انتشارش مشهورترین منتقدان ادبی ستایشش کردند و روزنامه نیویورک تایمز درباره‌اش نوشت: «کتابی برای همه.» زوج ادبی مک بارنت و جان کلاسن در سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از پدیده‌های دنیای ادبیات کودک شناخته شده‌اند و آنابل و جعبه‌ جادویی نیز نقطه‌ اوج این همکاری‌ها بود. داستانی بسیار کوتاه که مک‌بارنت نوشته و جان کلاسن تصویرگری کرده است، آنابل جعبۀ کوچکی پیدا می‌کند، جعبۀ کوچکی که شبیه هیچ جعبه‌ کوچک دیگری در دنیا نیست. او با این جعبه می‌تواند تمام آدم‌های دوروبرش را عوض کند، جعبه‌ای پر از کامواهای رنگارنگ که آنابل با آن می‌تواند برای تمام درخت‌ها، حیوانات و مردم شهرش ژاکت و لباس ببافد. جعبۀ آنابل جادویی است، اما این جعبه فقط برای او جادویی است، نه برای شاهزاده‌ای که می‌خواهد جعبه را از آنابل بخرد یا حتی بدزدد. این کتاب برندۀ جوایزی همچون کلداکت، بهترین اثر ادبی کودک بوستون گلوب و بهترین کتاب تصویری سال از سوی نیویورک تایمز شده است.

خواندن کتاب آنابل و جعبه جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان گروه سنی ب و ج مناسب است.

بخشی از کتاب آنابل و جعبه جادویی

«یک غروب سرد در شهری کوچک و زمستانی، جایی که چیزی جز سفیدی برف و سیاهی دودکش بخاری‌ها دیده نمی‌شد، آنابل جعبه‌ای کوچک پر از کامواهای رنگارنگ پیدا کرد.

آنابل جعبۀ کامواها را با خودش به اتاق زیر شیروانی برد و برای خودش یک ژاکت بافت. وقتی آنابل ژاکتش را کامل کرد، هنوز هم مقداری کاموا داشت.

پس برای مارس هم ژاکتی بافت. اما هنوز هم کاموا داشت.

...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۵۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان