دانلود و خرید کتاب محمدعلی کیست؟ جیمز باکلی جونیور ترجمه محمود مزینانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محمدعلی کیست؟ اثر جیمز باکلی جونیور

کتاب محمدعلی کیست؟

معرفی کتاب محمدعلی کیست؟

کتاب محمدعلی کیست؟ نوشتۀ جیمز باکلی جونیور با ترجمۀ محمود مزینانی در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، خوانندگان با زندگی شخصی و حرفه‌ای قهرمان مشت‌زنی جهان آشنا می‌شوند.

درباره کتاب محمدعلی کیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها به ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این کتاب خواننده قرار است زیروبم زندگی کسی را خوانند که در زمان اوج، مشهورترین فرد در جهان بود. کاسیوس مارسلوس کلی، جونیور در ۱۷ ژانویه ۱۹۴۲  در آمریکا به دنیا آمد. او بوکسور حرفه‌ای سنگین‌وزن بود که به‌عنوان برترین مشت‌زن تاریخ بوکس در این وزن و نیز یکی شخصیت‌های مهم و برتر ورزشی قرن بیستم شناخته می‌شود. او از ۱۲سالگی مشت‌زنی را شروع کرد و ۱۰ سال بعد قهرمان بوکس جهان شد. کاسیوس مارسلوس ۳ بار قهرمان سنگین‌وزن جهان شد و دوران حرفه‌ای‌اش را با کسب ۵۶ برد (۳۷ ناک‌اوت) و ۵ باخت به پایان برد. اقدامات و فعالیت‌های خارج از رینگ بوکس او نیز به اندازۀ مشت‌زنی‌اش جنجالی بودند و در بسیاری جاها از او چهره‌ای الهام‌بخش و چالش‌برانگیز ساختند؛ از جمله امتناعش از شرکت در جنگ ویتنام که نامش را بیش از پیش بر سر زبان‌ها انداخت.پس از گرویدن کاسیوس به دین اسلام، او نام محمدعلی را برای خود برگزید و از آن پس به محمدعلی کلی معروف شد.

کتاب محمدعلی کیست؟ خواننده‌اش را به سفری در زندگی شخصی و حرفه‌ای این قهرمان مشت‌زنی می‌برد و او در آنجا می‌خواند که محمدعلی کیست؛ از زمانی که کاسیوس بود تا زمانی که محمدعلی شد و پس از آن.

فهرست مطالب کتاب محمدعلی کیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: محمدعلی کیست؟

فصل ۱: زندگی در لوییس‌ویل

فصل ۲: قهرمان المپیک

فصل ۳: پادشاه جهان!

فصل ۴: کاسیوس، محمد می‌شود

فصل ۵: مقاومت

فصل ۶: دو مبارزه‌ی بزرگ

فصل ۷: هیجان در مانیل

فصل ۸: بعد از مشت‌زنی

گاه‌شمار زندگی محمدعلی

خواندن کتاب محمدعلی کیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی و زندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان