دانلود و خرید کتاب شکار هیولا ریچل کین ترجمه حسین مسعودی آشتیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب شکار هیولا

کتاب شکار هیولا؛ جلد دوم نوشتۀ ریچل کین و ترجمۀ حسین مسعودی آشتیانی است. این کتاب را نشر کتاب کوچه منتشر کرده است.

درباره کتاب شکار هیولا

ماجرای یک قاتل سریالی بسیار خطرناک که با خانواده‌اش درگیر شده و حتی قصد جان همسرش را هم کرده، آن‌قدر ترسناک و دلهره‌آور است که برای خواندن آن وقت گذاشت تا دید که چطور همسر این مرد خودش و بچه‌هایش را از خطر یک هیولای انسان‌نما نجات می‌دهد.

رمان شکار هیولا یک تریلر جنایی ترسناک است که جلد دوم از مجموعه کتاب‌های «دریاچه متروک» (دریاچه استیل هاوس) به‌حساب می‌آید. نویسنده این اثر، ریچل کین آن‌قدر مهارت داشته است که مخاطبانش را در پایان جلد دوم چشم‌انتظار نگه دارد تا «شکار هیولا» نیز منتشر شود و آنها از سرنوشت یک قاتل سریالی خطرناک و خانواده‌اش باخبر شوند. 

خواندن کتاب شکار هیولا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانان نوشته شده است.

درباره ریچل کین

ریچل کین، نویسنده آمریکایی، در سال ۱۹۶۲ در تگزاس به دنیا آمده است و بیش از همه به‌خاطر رمان‌هایی که در ژانر فانتزی، وحشت و جنایی نوشته، شهرت جهانی دارد. خصوصاً که بسیاری از آثار او مانند «کتابخانه بزرگ»، «خون‌آشامان مورگان ویل» و… در فهرست پرفروش‌های سایت آمازون و گودریدز قرار گرفته‌اند. گرچه این نویسنده در سال ۲۰۲۰ به علت ابتلا به سرطان از دنیا رفت؛ اما همچنان آثار او مخاطبان خود را دارد و نظر علاقه‌مندان به ژانر وحشت را به خود جلب می‌کند.

بخشی از کتاب شکار هیولا

«گوشی اعتباری جدیدی خریده‌ام. شماره‌ام تغییر کرده و در کلِ عالم فقط پنج نفر هستند که شماره‌ام را دارند. دو نفر آن‌ها همین‌الان کنارم در اتاق خوابیده‌اند.

غیر از این پنج نفر به هیچ‌کس در دنیا اعتماد ندارم. همهٔ فکرم سایهٔ مردی است که در تاریکی نیمه‌شب قدم‌زنان می‌آید، نمی‌دود، آرام قدم می‌زند. هنوز باورم نمی‌شود که ملوین رویال به جایی دور فرار کرده باشد. با اینکه نیمی از نیروهای پلیس آمریکا در تعقیب او هستند، من شک ندارم که هدفش ما هستیم. حقیقت این است که او دنبال ما می‌گردد.

همسر سابقم یک هیولاست. فکر می‌کردم در زندان و تحت تدابیر امنیتی منتظر نشسته است تا موعد اعدامش برسد؛ اما حتی پشت میله‌های زندان هم گروهی برای خودش دست‌وپا کرد تا برایمان ترس و وحشت بسازد. در داخل و خارج زندان عده‌ای را اجیر کرده بود تا در این راه کمکش کنند. با اینکه هنوز هم ماهیت و اندازهٔ این کار از بخش‌های مجهول ماجراست، اما شک ندارم کارهایش بدون برنامه و نقشه نبوده است. او آن‌قدر برایمان ترس و وحشت هدفمند ساخت تا ما را به جایی که می‌خواهد، بکشاند؛ خانه‌ای که در اصل تله بود و ما هم مثلاً در آن زندگی می‌کردیم.

هرگاه چشم روی‌هم می‌گذارم و همه‌جا سیاه می‌شود، ملوین رویال به طرفم حمله می‌کند. پلک می‌زنم، در خیابان است. پلک می‌زنم، در حال بالا آمدن از پله‌هاست تا خود را به طبقهٔ دوم برساند. پلک می‌زنم، پشت در است و اینجاست که گوش‌هایم را تیز می‌کنم.

با صدای رسیدن پیامکی از جا می‌پرم. گوشی را از روی هواساز اتاق برمی‌دارم. با اینکه دستگاه هواساز زیاد بزرگ نیست، اما عالی کار می‌کند. گرمای ملایمی در اتاق جاری است و از این لحاظ متل خوبی است؛ ولی باز هم با این اوصاف پتو روی خودم انداخته‌ام.

چشمان خسته‌ام را باز و بسته می‌کنم و تا جایی که می‌شود صفحهٔ تلفن را به صورتم نزدیک می‌کنم. شماره غریبه است. صفحهٔ گوشی را خاموش می‌کنم و زیر بالشم می‌گذارم. سعی می‌کنم به خودم بقبولانم که جایمان امن است؛ ولی خوب می‌دانم که امن نیست. می‌فهمم چه کسی پیام داده است. دو عدد قفلی که روی در اتاق متل است، کافی نیستند.»

نظرات کاربران

آزاده
۱۴۰۲/۰۸/۱۶

طاقچه عزیز لطفا بنویس که این کتاب و مردی از شب هر دو یه کتاب هستن تا بقیه مثل من اشتباه نکنن من فک کردم کتاب جدیدی از ریچل کین هست که خوشبختانه قبل خرید نمونه رو خوندم و فهمیدم

kayvan raghib motlagh
۱۴۰۲/۰۹/۰۲

خشن و بی پروا. نگاه نویسنده در درجه اول متمرکز بر خشونت عریانیست که گریبانگیر شخصیت های قصه است. هر کدام از شخصیت های رمان قسمت اول " دریاچه متروک " حالا فرصتی پیدا کرده اند تا راوی قصه و

- بیشتر
booklover
۱۴۰۲/۰۸/۲۴

این کتاب جلد دو دریاچه متروکه؛ من این ترجمه رو به خاطر ارزون تر بودنش گرفتم اما زیاد از ترجمه‌ش خوشم نیومد😅 جدا از اون رمان فوق العاده‌یه به اندازه جلد یک یا شاید هم بیشتر برای من جذاب بود

- بیشتر
لیلا
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

جلد دوم یک کتاب است و من جلد اول را نخوانده بودم ولی بازهم متوجه داستان شدم جذابیت و توصیفات خوب و قابل قبول بود

neginvl
۱۴۰۲/۰۷/۱۴

خیلی خوب بود.. حتی از قسمت اولش هم جذابتر بود.. ترجمه هم عالی و بی‌نقص

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶۰ صفحه

حجم

۳۶۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۶۰ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۴۰,۸۰۰
۴۰%
تومان