دانلود و خرید کتاب وینستون چرچیل کیست؟ الن لابرک ترجمه مهرداد تویسرکانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وینستون چرچیل کیست؟ اثر الن لابرک

کتاب وینستون چرچیل کیست؟

معرفی کتاب وینستون چرچیل کیست؟

کتاب وینستون چرچیل کیست؟ نوشتۀ الن لابرک با ترجمۀ مهرداد تویسرکانی در نشر پیدایش به چاپ رسیده است. این کتاب در مجموعۀ کیست چیست کجاست قرار دارد. این مجموعه حاوی دانستنی‌های علمی، جغرافیایی و زندگی‌نامۀ مشاهیر و مناسب برای نوجوانان است. در این مجلد، خوانندگان با زندگی شخصی و حرفه‌ای یکی از سیاستمداران مشهور قرن بیستم آشنا می‌شوند.

درباره کتاب وینستون چرچیل کیست؟

آیا به حال به این فکر کرده‌اید که عصر دایناسورها چه بود؟ اکتشاف فضا از کجا شروع شد؟ جی کی رولینگ و والت دیزنی و چرچیل که بودند؟ جنگل آمازون کجاست؟ زندان آلکاتراز چطور؟ مجموعۀ کیست چیست کجاست حاوی دانستنی‌هایی از این دست برای کسانی است که این پرسش‌ها به ذهنشان می‌رسد؛ اما حوصله ندارند سراغ کتاب‌های خشک و بداخلاق تاریخی و جغرافیایی و... بروند. اگر جزو این دسته هستید با مجموعۀ «کیست چیست کجاست» همراه شوید و با خواندن قصه‌های جالب به پاسخ پرسش‌هایتان برسید.

در این کتاب خواننده قرار است زیروبم زندگی سیاستمداری باهوش، زیرک و پرتلاش را بخواند. بله وینستون چرچیل، کسی که به‌عنوان نماد زیرکی شناخته می‌شود و در تشبیه افراد از نام او استفاده می‌کنند. سر وینستون چرچیل ۳۰ نوامبر ۱۸۷۴ در بریتانیا در خانواده‌ای ثروتمند و اشرافی به دنیا آمد. او سیاستمدار، افسر ارتش و نویسنده بود. طی سال‌های ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۵، یعنی در طول جنگ جهانی دوم و بار دیگر بین سال‌های ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۵ نخست‌وزیر بریتانیا بود. چرچیل از ۱۹۰۰ تا ۱۹۶۴ جز وقفه‌ای دوساله، نمایندۀ پارلمان بود. او معتقد به لیبرالیسم اقتصادی بود و بیشتر عمرش را در حزب محافظه‌کار عضو بود، حزبی که از ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۵ رهبری آن را نیز بر عهده داشت. چرچیل در آغاز جوانی، عضو ارتش شد و در هندوستان، جنگ سودان و بریتانیا و جنگ بوئر دوم شرکت کرد. در همین دوران به‌عنوان خبرنگار جنگ شهرت یافت و کتابی دربارهٔ مشاهده‌هایش نوشت. چرچیل جایزهٔ نوبل ادبیات را در ۱۹۵۳ به‌خاطر نوشته‌هایش دریافت کرد. او یکی از سیاستمداران بزرگ و تأثیرگذار قرن بیستم بود. او رهبری بریتانیا در جنگ جهانی دوم علیه متحدین را بر عهده داشت که در نهایت به پیروزی انجامید. در دورۀ آغاز جنگ سرد از نخستین افراد بود که دربارۀ خطر شوروری هشدار داد. مرگ او در ۱۹۶۵ با یک تشییع ملی همراه شد.

کتاب وینستون چرچیل کیست؟ خواننده‌اش را به سفری تاریخی در زندگی و زمانۀ این سیاستمدار می‌برد؛ از کودکی تا دوره‌ای که وارد دنیای سیاست شد و به‌ویژه نقشی که در دوران جنگ جهانی دوم ایفا کرد. خواننده در خلال این سفر، نکات زیادی از زندگی این مرد خواهد آموخت.

فهرست مطالب کتاب وینستون چرچیل کیست؟ به شرح زیر است:

مقدمه: وینستون چرچیل کیست؟

فصل ۱: دوران کودکی اشرافی

فصل ۲: سرباز و نویسنده

فصل ۳: سیاستمدار جوان

فصل ۴: نخستین جنگ بزرگ

فصل ۵: نقاط عطف

فصل ۶: سال‌های برهوت

فصل ۷: خون و رنج و اشک و عرق

فصل ۸: رهبر بزرگ

فصل ۹: واپسین سال‌های عمر

گاه‌شمار زندگی وینستون چرچیل

خواندن کتاب وینستون چرچیل کیست؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به نوجوانان دوستدار کتاب‌های دانشنامه‌ای و دانستنی و زندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان